Dzień dobry,
szukam porady u mądrzejszych głów. W ostatnich dniach nagle drastycznie spadła głośność rozmów. Ledwo jestem w stanie usłyszeć rozmówcę. Czy ktoś miał może taki problem i ewentualnie udzieli jakiejś porady? Możliwe, że nie jest to kwestia natury czysto technicznej, a jedynie jakiś problem z oprogramowaniem?
Jeżeli coś jest nie tak w wyniku np. uszkodzenia głośnika, to czy telefon, który ma ponad 1,5 roku podlega jeszcze gwarancji? Słyszałem, że teoretycznie gwarancja apple trwa rok. Natomiast urządzenie było zakupione w T-Mobile, czy w takiej sytuacji mogę oddać go na gwarancję do nich? Myślałem również o skorzystaniu z rękojmi, natomiast domyślam się, że w sytuacji kiedy upłynął już ponad rok, to bez domniemania, że wada była obecna w momencie zakupu może być ciężko uzyskać taką pomoc.