Witam,
od kilku dni borykam się z problemem skonfigurowania AW dla członka rodziny, a właściwie to z konfiguracją eSIM.
Posiadam iPhona w sieci Orange, członek rodziny (osoba dorosła), ma telefon z Androidem ale w sieci Flex (niby też Orange, ale jednak inaczej).
Cały proces konfiguracji w zasadzie przechodzi bez problemu - oprócz sieci komórkowej. W aplikacji Watch jest komunikat, że sieć Orange nie pozwala planu sieci komórkowej, co jest dość oczywiste. Dlatego zainstalowałem na swoim telefonie aplikację Flex i wtedy w zarządzaniu kartami SIM mogę zamówić eSIM dla Apple Watch podając numer eID. Tu proces przebiega niby pomyślnie, mam informację że aktywacja zakończyła się pomyślnie. Ale na zegarku mam cały czas komunikat o "Braku planu sieci komórkowej". Zegarek wyłączałem, ustawiałem od zera - wciąż to samo.
Udało się komuś może taka trochę nietypowa konfiguracja?
Pozdrawiam
Sławek
P.S. dla celów testowych skonfigurowałem na chwilę ten zegarek dla siebie i aktywowałem eSIM w Orange - wszystko działa, tak więc zegarek jest sprawny.