Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch SE + eSim z T-Mobile


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaRith

MaRith
  • 180 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 28 czerwca 2021 - 07:32

Mam problem z uruchomieniem eSim na AW w T-Mobile.

W skrócie został zakupiony zegarek dla dziecka, został on sparowany z iPhone Rodzica i utworzony jako dla członka rodziny.

Zgodnie z instrukcją na T-Mobile na telefonie dziecka została zainstalowana aplikacja Mój T-Mobile i konto zostało potwierdzone mailem i hasłem.
Wchodząc w aplikacji Watch w ustawienia sieci mam taki komunikat:
Screenshot-2021-06-27-at-23-09-17.jpg

 

Już nie mam pomysłu jak tutaj to ogarnąć. Dodatkowo mam pytania
1) czy ew. dziecko może samo skonfigurować watcha ze swojego konta iCloud?
2) Czy powodem może być, że Watch został skonfigurowany z Apple ID o adresie mailowym A, a w T-Mobile była weryfikacja mailem drugiego rodzica o adresie B?


Użytkownik MaRith edytował ten post 28 czerwca 2021 - 07:33


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 28 czerwca 2021 - 09:17

Jeśli jest to zegarek dla osoby, która nie ma swojego iPhone’a, to się nie da (moim skromnym zdaniem). W Polsce takie coś wspiera tylko jeden operator wirtualny (Truphone). https://www.apple.co...le-family-setup


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 MaRith

MaRith
  • 180 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 28 czerwca 2021 - 13:25

Dziecko ma iPhone'a. Ale jej rodzice strasznie namieszali, bo na telefonie dziecka jest zalogowany tata. Młoda ma też swój Apple Id i jak się na niego zalogowałem to nie widziałem zegarka ponieważ był konfigurowany z konta taty.

Dlatego pytanie czy ew. jako dziecko można skonfigurować Watcha? Bo bym go wyzerował zalogował się na dziecka konto i z poziomu dziecka próbował je konfigurować.
 



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 28 czerwca 2021 - 14:19

Nie widzę przeciwwskazań. Ale skoro ma iPhone’a, to należałoby zalogować się kontem dziecka (albo je stworzyć) i dopiero wtedy sparować z nim zegarek. Używanie konta rodzica na telefonie dziecka to zły pomysł, po to wymyślono chmurę rodzinną, żeby ogarniać takie sytuacje. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 MaRith

MaRith
  • 180 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 28 czerwca 2021 - 14:23

Ja to wiem. Tak też im kiedyś to ustawiłem.
Ale jak widać coś im nie pasowało i pozmieniali...

Pytanie czy dziecko będzie miało uprawnienia do ustawienia eSIM - bo patrząc na politykę apple może być różnie.
Zakupów zrobić nie może, a wyrobić eSIM (za który często się płaci) to już może :) ?

 

W każdym razie zacznę od tego, ze sparuję AW bezpośrednio z kontem dziecka i zoabaczymy co dalej jak wróci z kolonii, bo do eSim pewnie potrzebny jest telefon z numerem.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych