Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch 6 - połączenie z Internetem przez WiFi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ParriahMaxsimus

ParriahMaxsimus
  • 11 postów

Napisano 20 maja 2021 - 14:46

Cześć,

 

Kupiłem ostatnio dwa AW6. W obu mam ten sam problem: kiedy są z dala od iPhonów to nie mogą nawiązać połączenia z Internetem przez sieć WiFi. AppStore np. po prostu wyświetla informacje o braku połączenia z Internetem. Dopiero kiedy iPhone jest wpięty do tej samej sieci to wówczas Internet zaczyna działać. Czy jest to jakiś tryb oszczędzania energii, czy po prostu feature?



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 20 maja 2021 - 15:39

1. Czy zegarek na pewno jest połączony z siecią Wi-Fi? Można to sprawdzić wysuwając centrum sterowania (pojawi się niebieska ikonka Wi-Fi wraz z nazwą sieci). 

2. Czy było to sprawdzane na różnych sieciach Wi-Fi?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 ParriahMaxsimus

ParriahMaxsimus
  • 11 postów

Napisano 20 maja 2021 - 15:45

1. Czy zegarek na pewno jest połączony z siecią Wi-Fi? Można to sprawdzić wysuwając centrum sterowania (pojawi się niebieska ikonka Wi-Fi wraz z nazwą sieci). 

2. Czy było to sprawdzane na różnych sieciach Wi-Fi?

1. Tak, ikona Wi-Fi jest niebieska.

2. Tylko na jednej sieci 5GHz



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 20 maja 2021 - 15:48

1. Ja bym spróbował jeszcze na innej sieci.

2. Czy ta sieć przypadkiem nie jest ustawiona na sztywno na standard ac? W takim przypadku może nie działać, bo zegarek wspiera standardy b/g/n. Spróbowałbym także przetestować działanie na sieci 2,4 GHz. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 ParriahMaxsimus

ParriahMaxsimus
  • 11 postów

Napisano 21 maja 2021 - 09:59

Wygląda na to, że to problem braku wsparcia standardów z moim domowym Wi-Fi. Kiedy podłączam się pod sieć udostępnianą z telefonu, wszystko działa. W każdym razie i tak rozważam przejście na eSIM, bo jest to bardziej wygodne. Dzięki!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych