Cześć, jestem właścicielem macbooka pro 2017 15 cali. Komputer ma problem z ładowaniem: jeśli poziom baterii spadnie poniżej 10%, ładowanie przestaje działać. Komunikat: Źródło zasilania: zasilacz, bateria nie jest ładowana
Gdy objaw pojawił się pierwszy raz, oddałem komputer do serwisu - poziom baterii spadł poniżej 10%, podłączyłem ładowarkę, ładowarkę trzymałem kilka godzin, komputer nie naładował się ani trochę, póżniej na chwile ją odłączyłem, komputer rozładował się do całkowitego zera i nie pozwalał więcej włączyć. Serwis przetestował i stwierdził że ładowanie działa. Odesłał naładowany i opinią że sprawny.
Wczoraj ponownie komputer rozładował się poniżej 10%. Mimo całonocnego podłączenia do zasilacza i dzisiejszej całodniowej pracy przy podłączonym zasilaczu, komputer nie ładuje się. Ma 5% baterii i mimo różnych prób nie jestem w stanie sprawić aby zaczął ładować się poprawnie.
Zoptymalizowane ładowanie i zarządzanie kondycją baterii w opcjach baterii mam wyłączone.
Próbowałem drugą ładowarkę i inny kabel oraz różne porty
macOs Big Sur 11.2.3.
Uprzedzając- myślę że pierwotny problem pojawił się w związku z aktualizacją oprogramowania: https://support.apple.com/en-us/HT212163
Mierząc pobór prądu smart gniazdkiem, ładowarka pobiera około 30W (zmieniające się 80-200mA: 20-48W), komputer nie ładuje się