Mam problem z odtwarzaniem filmów na wszelkich platformach streamingowych. Prędkość internetu na speed test w granicach 50-60 Mb/s. Podczas odtwarzania jakość jest niższa niż Full HD. Nie ma różnicy czy to Netlfix, Eleven Sport, HBO. Wszędzie jakoś jest bardzo niska. Wszystkie ustawienia w danej platformie są na maxa. Jedynie YouTube działa dobrze. Odtwarza wszystkie treści płynnie nawet 4K HDR. Problem jest na wszystkich przeglądarkach oraz iPad i iPhone.
Niska jakość filmów na iMac 2019
#1
Napisano 19 kwietnia 2021 - 22:00
Laptop: MacBook Pro 13' Touch Bar 2016, Telefon: iPhone X 64 GB, Tablet: iPad 9,7 2017 32 GB Wifi+LTE
#2
Napisano 19 kwietnia 2021 - 22:46
Moim skromnym zdaniem to wygląda bardziej na spowalnianie po stronie operatora internetu. Spróbuj na innym połączeniu z siecią.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 20 kwietnia 2021 - 10:22
A jaki dostawca internetu?
#4
Napisano 20 kwietnia 2021 - 11:36
T-mobile. Ale co to znaczy spowolnienie po stronie operatora? Prędkość mam równą w przedziale 45-55 Mb/s a ping 30-60ms. YT chodzi płynnie nawet na 4K HDR.
Laptop: MacBook Pro 13' Touch Bar 2016, Telefon: iPhone X 64 GB, Tablet: iPad 9,7 2017 32 GB Wifi+LTE
#5
Napisano 20 kwietnia 2021 - 11:54
1. Kabel czy sieć komórkowa?
2. Operator może spowalniać duże transfery danych. Szczególnie w sieci mobilnej. Jak wykrywa duży transfer, to może obciąć szybkość przepływu danych, żeby jeden użytkownik nie zdławił sieci. YouTube, nawet w 4K HDR nie buforuje się szczególnie agresywnie i może być na „białej liście”.
3. Spróbuj założyć sobie jakiegoś w miarę dobrego VPN-a (może być trial). Jeśli coś się zmieniło, to znaczy, że najprawdopodobniej operator zarządza ruchem.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#6
Napisano 22 kwietnia 2021 - 09:02
W USA to norma, w tańszych planach dostawcy ograniczają streaming. W Polsce o tym nie słyszałem, ale kto wie.
#7
Napisano 22 kwietnia 2021 - 18:34
Miałem wcześniej LTE (do 60 Mbps, ale bez limitu dancyh) od T-Mobile. U nich takie praktyki są na porządku dziennym.
Kup najlepiej starter z innej sieci. Zobacz na stronie BTS Search, który z operatorów w twoim regionie ma najwięcej stacji i sprawdź. Na 99% to wina operatora.
Użytkownik shevchenko1987 edytował ten post 22 kwietnia 2021 - 18:36
MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) | iPhone 15 Pro (128 GB)
Watch Ultra 2 | AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex | TV 4K (64 GB)
#8
Napisano 22 kwietnia 2021 - 19:28
@Wierciu, widzę, że mieszkasz w Warszawie, więc wątpię abyś był zmuszony korzystać z LTE, załatw neta z porządnej platformy, po światłowodzie. Mieszkam na wiosce a światłowód posiadam, taki sobie.
-Pobieranie 364 Mbps
-Wysyłanie 47 Mbps
MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT
iPhone 11 128GB
#9
Napisano 22 kwietnia 2021 - 20:15
Może nie mieszka w swoim lokum i nie może mieć lepszego neta. Różnie to bywa.
MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) | iPhone 15 Pro (128 GB)
Watch Ultra 2 | AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex | TV 4K (64 GB)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych