Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy iPad Air 4 z polskiej dystrybucji - czy to wersja DEMO?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 De3ny

De3ny
  • 63 postów

Napisano 31 marca 2021 - 16:27

Dziś otrzymałem iPada Air 4 zamówionego w jednym ze sklepów internetowych (dystrybutor AB S.A.).
Od razu rzuciło mi się pewne podejrzenie - brak oryginalnej folii Apple z mechanizmem do otwierania. Oglądając dalej, stwierdziłem brak dużej nalepki informacyjnej w kilku językach (w tym polskim) z tyłu na środku pudełka. No i oznaczenie: 3H185HC/A, które można znaleźć jedynie na zagranicznych aukcjach z dopiskiem DEMO. Na samym pudełku nie ma żadnej informacji o wersji demonstracyjnej. O co w tym chodzi? 


Użytkownik De3ny edytował ten post 31 marca 2021 - 16:53


#2 shevchenko1987

shevchenko1987
  • 656 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 31 marca 2021 - 23:05

Prawdopodobnie otrzymałeś sprzęt z ekspozycji, który ma wgrany tryb demonstracyjny. Odsyłaj póki czas, bo zostaniesz z "wygrzanym" sprzętem. 

 

Który sklep robi takie rzeczy? Jesteś pewny, że zamawiałeś nowy produkt?


 MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) |  iPhone 15 Pro (128 GB) 

 Watch Ultra 2 |  AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex |  TV 4K (64 GB)


#3 De3ny

De3ny
  • 63 postów

Napisano 01 kwietnia 2021 - 08:14

Zamawiałem nowy produkt z Lantre o oznaczeniu MYFQ2FD/A. Nie było żadnej informacji o tym, że jest to wersja demonstracyjna, a zapewnienie o oficjalnej polskiej dystrybucji. 

Czy jest możliwe, że polski dystrybutor pakuje wersje demonstracyjne, które nabywa taniej od Apple i później są one sprzedawane na naszym rynku? Czy to sklep robi jakiś przekręt? 



#4 5b46927ee6

5b46927ee6
  • 483 postów
  • Płeć:

Napisano 01 kwietnia 2021 - 09:04

Nie jest możliwe. Myśl i odsyłaj czym prędzej.

#5 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 01 kwietnia 2021 - 09:35

"Podobnie jak autoryzowany sklep Apple, Lantre.pl jako Premium Reseller nie tylko doradza, jaki sprzęt wybrać, ale też świadczy pomoc w dopasowaniu akcesoriów. Możesz skontaktować się z obsługą w celu uzyskania informacji na temat sposobów finansowania sprzętu. Sklep Lantre przygotował wiele atrakcyjnych propozycji zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorców – udogodnienia dla klientów w niczym nie odbiegają od tych oferowanych w Apple Reseller Polska."

....Premium Reseller Lantre.pl robi wszystko, by zaoferować swoim klientom najwyższą jakość oraz ochronę w każdej sytuacji!

 

Widać że bardzo chcą wyglądać na oficjalnego premium resellera, którym z tego co widzę nie są. 

 

Odsyłaj to demo, a jak oddadzą kasę wystaw odpowiednie opinie gdzie się da. 


iPhone 15 Pro


#6 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 01 kwietnia 2021 - 09:45

Przypominam tylko, że do takich pytań mamy dział, wyproszony zresztą przez społeczność, o tytule: Zakupy, gwarancje i reklamacje

Proszę z niego korzystać. Przenoszę, ale następnym razem źle umieszczone tematy będą po prostu usuwane, zgodnie z zapisem w regulaminie. 


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#7 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 kwietnia 2021 - 09:56

Fajne to lantre. Jedna krytyka i od razu na forum pojawiło się fake konto jakiejś Klaudii, która napisała 4 full legit posty w różnych działach, w których zupełnym przypadkiem pisała, że kupiła <produkt z danego działu> w lantre i jest super zadowolona i że poleca (Wy ich nie widzieliście, bo nie były zatwierdzone). Monitoring internetu mają na piątkę, podejście żenujące.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#8 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 01 kwietnia 2021 - 10:00

@up
Grubo,grubo.

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych