Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro 13 2016 niedziałający dysk SSD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 melbi

melbi
  • 2 postów

Napisano 18 marca 2021 - 23:01

Cześć Wam, mam problem z dyskiem SSD w moim MacBooku. Problem polega na tym, że komputer nie widzi dysku. Podpinając inny dysk do płyty głównej, komputer uruchamia się normalnie i działa bez zarzutu. Coś można na to poradzić czy przygotować się na zakup nowego, kolejnego dysku ?



#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 840 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 19 marca 2021 - 07:53

Możesz zgłosić się do serwisu autoryzowanego i zapytać czy dysk nie wymaga aktualizacji firmware, bo była akcja serwisowa na dysk w tym modelu i roczniku. 


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych