Cześć Wam, mam problem z dyskiem SSD w moim MacBooku. Problem polega na tym, że komputer nie widzi dysku. Podpinając inny dysk do płyty głównej, komputer uruchamia się normalnie i działa bez zarzutu. Coś można na to poradzić czy przygotować się na zakup nowego, kolejnego dysku ?
MacBook Pro 13 2016 niedziałający dysk SSD
Rozpoczęty przez
melbi
, 18 mar 2021 23:01
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 18 marca 2021 - 23:01
#2
Napisano 19 marca 2021 - 07:53
Możesz zgłosić się do serwisu autoryzowanego i zapytać czy dysk nie wymaga aktualizacji firmware, bo była akcja serwisowa na dysk w tym modelu i roczniku.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych