Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

AppleWatch 6 LTE z USA + gwarancja.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szemot

Szemot
  • 1 545 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 marca 2021 - 22:44

Cześć wszystkim,

 

Kojarzycie może, czy w AW z USA gwarancja jest honorowana gdziekolwiek? WIem, że Macbooki tak, iPhony tylko w iPad, a AppleWatch?

 

I drugie pytanie to wiem, że AW4 LTE z USA nie działało w Polsce przez inne pasma LTE. Ale minęły kolejne lata i wiecie może czy w przypadku AW6 coś się zmieniło? Niebawem będę komuś kupował na prezent a akurat ktoś będzie wracał z USA i nie wiem, czy jest sens. 


 iPhone 14ProMax (256),  ATV 4K 2gen (64),  2x HomePod Mini,  iPodTouch3Gen (32),  AirTag,  PowerBeats3


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 18 marca 2021 - 22:58

1. Funkcje komórkowe modelu amerykańskiego nie będą działać w Europie. Co i gdzie jest obsługiwane opisano ładnie w dokumencie wsparcia: https://www.apple.com/watch/cellular/

2. Tekst gwarancji (https://www.apple.co...arranty-us.html) sugeruje, że zegarek może być serwisowany poza granicami USA, ale może się to wiązać z inną dostępnością części. Ja to rozumiem tak, że jeśli wybrałbyś na przykład model Hermès, to w razie problemów wymienią Ci na zwykły, bez dodatków sygnowanych logiem tej francuskiej firmy. Ale tutaj chyba jakiś serwisant czy ktoś, kto miał z tym do czynienia powinien się wypowiedzieć. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Szemot

Szemot
  • 1 545 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 marca 2021 - 20:50

1. Funkcje komórkowe modelu amerykańskiego nie będą działać w Europie. Co i gdzie jest obsługiwane opisano ładnie w dokumencie wsparcia: https://www.apple.com/watch/cellular/

2. Tekst gwarancji (https://www.apple.co...arranty-us.html) sugeruje, że zegarek może być serwisowany poza granicami USA, ale może się to wiązać z inną dostępnością części. Ja to rozumiem tak, że jeśli wybrałbyś na przykład model Hermès, to w razie problemów wymienią Ci na zwykły, bez dodatków sygnowanych logiem tej francuskiej firmy. Ale tutaj chyba jakiś serwisant czy ktoś, kto miał z tym do czynienia powinien się wypowiedzieć. 

1. Czyli jak rozumiem jest to blokowane celowo regionalnie. Bo w UE są amerykańskie "bandy" plus dodatkowe. Czyli w teorii z USA powinno działać. Ale jednak nie działa, czyli blokada regionalna. Szkoda.

 

2. Skoro pierwsze nie, to w sumie mniejsza o gwarancję ;-) Myslę jednak z tą dostępnością częsci może mieć to związek z tymi częstotliwościami. Może to nie jest tylko programowa bariera ale np jakiś minimalnie inny chip. Jeśli zegarka mieliby nie naprawiać tylko wymienić mi na refubrished to znaczy, że do swojego obiegu serwisowego biorą nie kompatybilny z UE zegarek. Więc jedna wielka lipa. Szkoda ale dziękuję.  


 iPhone 14ProMax (256),  ATV 4K 2gen (64),  2x HomePod Mini,  iPodTouch3Gen (32),  AirTag,  PowerBeats3


#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 23 marca 2021 - 23:10

1. Większość częstotliwości się pokrywa, ale część jest dostępna tylko w modelu amerykańskim, a część tylko w europejskim. Gdyby wszystko dało się upchnąć w jednym modelu bez dodatkowych kompromisów, to tak by zrobili, bo mniej modeli oznacza prostszą logistykę. 

2. Myślę, że serwis średnio się przejmuje tym, co przyjmuje. W przypadku wymiany jest on jedynie (w pewnym sensie) pośrednikiem między klientem, a Apple. Obstawiam, że w razie naprawy dostałbyś po prostu model z europejskiej dystrybucji. Aczkolwiek pewnie jakiś serwisant powinien się tu wypowiedzieć, bo może być różnie. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 Goldix

Goldix
  • 153 postów
  • SkądMarki, PL

Napisano 30 listopada 2022 - 10:34

Dopytam,

 

czy zgodnie z informacją z linku od Winmaciek Apple dzieli tylko na dwa regiony? Czyli zgodnie z tabelką zegarki zakupione w Australii powinny działać w Polsce? Dotyczy to 8, SE i Ultra. 

 

Przepraszam za odkopanie tematu. 



#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 30 listopada 2022 - 15:31

Trzy, jeszcze Chiny są. Ale wg artykułu wsparcia w Australii mają ten sam model, także nie widzę przeciwwskazań. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych