Dzień dobry,
Mam nietypowy problem chyba Zmieniłem telefon na nowy i pojawił się problem z dodaniem karty Banku Millenium. W momencie dodania karty w aplikacji Wallet od razu zaczytuje mi się stara karta banku eurobanku (zdjęcie image1)
Końcówka nr karty jest taka sama Eurobanku jak i obecnej Millenium. Eurobank to teraz Millenium, nie ma to pewnie wpływu ale już po fuzji posługiwałem się kartą eurobanku po czym zmieniłem na stricte kartę Millenium. W momencie uzupełnienia karty, która się podstawia (eurobank) jak i próba dodania nowej (millenium) kończy się po zaakceptowaniu zasad i warunków komunikatem: Niepoprawna karta. Sprawdź informacje na karcie i spróbuj ponownie (image0). Wszystkie dane wpisuje prawidłowo. Przypuszczam, że gdzieś w rejestrze, czy jakiejkolwiek pamięci to zostało. Sprawdzałem pęk kluczy, wpisując wallet, nic nie znalazłem, chyba, że należy wpisać coś innego. Może jest to wszytko gdzieś w icloud, ale tam nie widzę tego nigdzie ustawieniach. Dodałem inną kartę millenium i bez problemu, trwało to chwile moment, ale chciałbym dodać swoją nie cudzą
O pomocy Millenium i odpowiedzi, nie będę tu pisał bo nie ma sensu jak ich odpowiedź i podpowiedź co powinienem zrobić...
W ostateczności pójdę do banku i poproszę o nową kartę z nowym nr może to pomoże, ale póki co walczę.
Z góry dziękuje za każdą poradę, pomoc.
Pozdrawiam