Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMac 27(2013) nagle przestał widzieć drukarkę Canon TS 5050


Najlepsza odpowiedź Preskaler , 27 lutego 2021 - 12:06

Dzięki! 

Nie robiłem żadnych uaktualnień ale problem został rozwiązany. Zrobiłem przed chwilą reinstalację drukarki i... poszło.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Preskaler

Preskaler
  • 75 postów

Napisano 27 lutego 2021 - 07:58


Od ponad roku mam w/wym drukarkę i używałem jej z komputerem iMac poprzez złącze USB. Wszystko działało poprawnie. Po dłuższym nieużywaniu (1 mies.?) i próbie wykonania wydruku komputer nie widzi drukarki. Pokazuje się na ułamek sekundy pasek drukowania i znika. W zakładce widnieje ikonka drukarki ze znaczkiem oczekiwania a po kliknięciu w nią ukazuje się okno  drukowania i napis - "Drukowanie: Szukam drukarki". Nic nie pomaga zmiana kabla USB drukarki a wydruk można jedynie wykonać z karty pamięci. Takie drukowanie jest jednak niewygodne bo wymaga kilkukrotnego skalowania z powodu braku dostępu do okna, z którego można to regulować i jednocześnie obserwować podgląd. Czy ktoś z kolegów jest w stanie poradzić mi skutecznie co zrobić aby komputer widział drukarkę?

 

P.S.

Przepraszam za brak obrazków ale nie mogę tego zrobić bo otrzymuję komunikat: "Błąd Wysyłanie zakończone niepowodzeniem".



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 27 lutego 2021 - 11:14

Robiłeś w międzyczasie jakieś aktualizacje systemu?

Obrazki można dodać na zewnętrzny serwis (na przykład imgur.com) i wrzucić linka.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Preskaler

Preskaler
  • 75 postów

Napisano 27 lutego 2021 - 12:06   Najlepsza odpowiedź

Dzięki! 

Nie robiłem żadnych uaktualnień ale problem został rozwiązany. Zrobiłem przed chwilą reinstalację drukarki i... poszło.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych