Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wysyłanie wiadomości w iMessage nie działa.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 esc71

esc71
  • 2 postów

Napisano 26 lutego 2021 - 21:49

Cześć, 
od tygodnia mam duży problem z działaniem iMessage, mianowicie mogę jedynie odczytywać i odbierać wiadomości, ale za każdym razem gdy próbuję na nie odpowiedzieć, to wyskakuje błąd dostarczania. 

 

Próbowałem szukać rozwiązania na zagranicznych forach, nie ma praktycznie nic na ten temat napisane. Próbowałem się przelogowwać, ponownie synchronizować, zmieniać ustawienia w telefonie i rozłączać MB z iPhone i łączyć ponownie - za każdym razem jest to samo, a co zabawne podczas jednej z prób po wylogowaniu się z iMessage wyłączyłem komputer i włączyłem go ponownie i.. ku mojemu zdziwieniu byłem zalogowany na iMessage. Drugi raz powtórzyłem tą operację, i po ponownym uruchomieniu iMessage wymagało mojego hasła. Także totalnie nie ogarniam co się dzieje z laptopem, czy resetować go do zera i podłączać wszystko od nowa żeby to zadziałało? 



#2 esc71

esc71
  • 2 postów

Napisano 28 lutego 2021 - 11:45

Cóż, sprawa została rozwiązana. Okazało się, że problem był jedynie w rozmowie z moją narzeczoną, do innych numerów wiadomości docierały. Także po usunięciu konwersacji wszystko zaczęło działać, co jest delikatnie mówiąc kuriozalne ale.. nie ma co. :)



#3 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 01 marca 2021 - 08:58

Widocznie nie jesteście sobie pisani :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych