Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Chcę zacząć programować na iOS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 su-1

su-1
  • 24 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 25 lutego 2021 - 15:13

Cześć,
 
chcę zacząć programować na iOS, ale kompletnie nie wiem od czego zacząć.  Piszę "na gorąco", na razie nic nie robiłam w tym kierunku, ale pomysł dojrzewał kilka lat i nie jest to chwilowa zajawka.
 
Ściągnęłam xCode, kupiłam książkę Swift od podstaw (czekam na doręczenie), no i właśnie... Jestem kompletnie zielona i mam mgliste pojęcie na czym programowanie polega i co później zrobić z tym, co stworzę. Bawiłam się trochę Swift PlayGround, ale nudzi mnie to. Rozglądałam się na Udemy. Patrzyłam na YT jakieś kursy dla początkujących - nie rozumiem dlaczego taki kod i skąd mam wiedzieć co wpisać. Wszystko wydaje mi się bardzo skomplikowane. Brakuje mi wprowadzenia. Czytałam, żeby kodów nie uczyć się na pamięć. Czy jest jakaś baza kodów? Czy dobrym pomysłem jest zaczynanie swojej przygody od Swift? Czytałam gdzieś, że Swift jest "dodatkiem", a podstawą jest C++. 
Chciałabym, żeby w przyszłości stało się to moją pracą, a póki co na pewno chciałabym się nauczyć postaw, stworzyć aplikację i wrzucić ją do App Store.

Będę wdzięczna za wszelkie porady, linki/polecenia kursów, książek. Jeśli ktoś z Was był na jakimś kursie programowania i uważa, że warto, również będę wdzięczna za informację, na razie sceptycznie podchodzę, bo zrobił się już z tego biznes.

Użytkownik ftpd edytował ten post 25 lutego 2021 - 15:18


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 773 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 25 lutego 2021 - 15:23

chciałabym się nauczyć postaw, stworzyć aplikację i wrzucić ją do App Store.