Cześć, kupiłem niedawno AirPods Pro, z początku nie miałem żadnych uwag, oprócz sporadycznych dziwnych odgłosów i jakiegoś pikania, zignorowałem to bo towarzyszyło tylko zmianie końcówek i trybów (znikało po kilku sekundach) Mój problem polega na tym, ze lewa słuchawka się szybciej rozładowuje, wiem że temat był poruszany, ale może to jednorazowa akcja, dodatkowo gdy chce sprawdzić okres gwarancji na stronie Apple nie mogę potwierdzić daty zakupu, (chociaż numer seryjny wchodzi) co dziwniejsze, po wpisaniu numeru seryjnego ma stronie do tego służącej, dowiaduje się ze moje AirPods mają ponad 10 lat! Z innej strony jednakże wynika że słuchawki mają 6 miesięcy, czyli przed tym przeklętym październikiem. Teraz pytanie brzmi: Zwracać jak najszybciej? Jeżeli tak, to z kim się najlepiej skontaktowac? imad, cortland, czy najpierw zadzwonić do apple? Jakikolwiek autoryzowany serwis najbliżej mam w innym województwie, media markt w którym je kupiłem internetowo, już o wiele bliżej.
Z góry dziękuje za przeczytanie tego wywodu!