Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Update do Big Sur 11.2 zawiesza się na 15min przed zakończeniem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 astrodam

astrodam
  • 6 postów

Napisano 04 lutego 2021 - 17:40

Obserwuję już ten problem od Grudnia 2020 kiedy upgradowałem do big sura 11.0.1 mianowicie pobieranie trwało do momentu kiedy pozostały czas do końca był 10 minut. Wtedy poradziłem sobie w rozruchu bezpiecznym i zadziałało. 

Teraz kolejny upgrade i kolejny raz ten sam problem. Bezpieczny rozruch już nie pomaga. Proszę pomóżcie. 

Używam Macbook air 2020 z i5 i dodatkowo miałem adware był zainstalowany, ale wyrzuciłem go bo myślałem że to on blokuje ale to nie jego wina. Mam jeszcze NOD32 może on jest powodem?

Pomóżcie proszę. Screen z pobierania.

Załączony plik  Zrzut ekranu 2021-02-4 o 17.31.39.png   228,68 KB   0 Ilość pobrań


Użytkownik astrodam edytował ten post 04 lutego 2021 - 17:41


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 773 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 04 lutego 2021 - 20:16

Zdecydowanie wyłącz NOD32 (a najlepiej: w pełni odinstaluj zgodnie z instrukcją producenta) i wtedy sprawdź. Ile to ja razy w pierwszej pracy jechałem do 'awarii' u klienta, w której wystarczyło wyłączyć/odinstalować jakieś dziwaczne antywirusy typu nod, panda i takie podobne, to nie zliczę.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 astrodam

astrodam
  • 6 postów

Napisano 13 lutego 2021 - 12:19

No zrobiłem to odinstalowałem `le nic nie pomaga zawiecha na 10 min przed końcem :( Pomóżcie!



#4 Habibi

Habibi
  • 9 postów
  • SkądWrocław

Napisano 08 marca 2021 - 17:40

Mam podobny problem, ok 15 min przed końcem instancji wyskakuje komunikat taki jak na zdjęciu  . MBP 16' z 2019r 

Załączone pliki



#5 stome

stome
  • 1 postów

Napisano 09 marca 2021 - 21:18

Witam. Mam ten sam problem. Od czasu aktualizacji do BigSur żadna aktualizacja nie wchodzi normalnie. Pozostaje tryb awaryjny i nowa instalacja systemu w nowej wersji :-(.


Witam. Mam ten sam problem. Od czasu aktualizacji do BigSur żadna aktualizacja nie wchodzi normalnie. Pozostaje tryb awaryjny i nowa instalacja systemu w nowej wersji :-(.

nie napisałem (pierwszy post....): MacBook Air (Retina, 13-inch, 2018)


Witam. Mam ten sam problem. Od czasu aktualizacji do BigSur żadna aktualizacja nie wchodzi normalnie. Pozostaje tryb awaryjny i nowa instalacja systemu w nowej wersji :-(.


nie napisałem (pierwszy post....): MacBook Air (Retina, 13-inch, 2018)

Pomogła rada ftpd (DZIĘKUJĘ). Podejrzewałem antywirusa albo moduł firewalla (ESET IS), ale do tej pory usuwałem tę aplikację tak, jak wszystkie aplikacje Maca....i nic......po zapoznaniu się ze szczegółami, jak odinstalować to prawidłowo i wykonaniu reinstalacji, aktualizacja zainstalowała się (11.2.3). Wygląda na to, że problem został rozwiązany.



#6 Habibi

Habibi
  • 9 postów
  • SkądWrocław

Napisano 09 marca 2021 - 21:39

Witam. Mam ten sam problem. Od czasu aktualizacji do BigSur żadna aktualizacja nie wchodzi normalnie. Pozostaje tryb awaryjny i nowa instalacja systemu w nowej wersji :-(.


nie napisałem (pierwszy post....): MacBook Air (Retina, 13-inch, 2018)


Pomogła rada ftpd (DZIĘKUJĘ). Podejrzewałem antywirusa albo moduł firewalla (ESET IS), ale do tej pory usuwałem tę aplikację tak, jak wszystkie aplikacje Maca....i nic......po zapoznaniu się ze szczegółami, jak odinstalować to prawidłowo i wykonaniu reinstalacji, aktualizacja zainstalowała się (11.2.3). Wygląda na to, że problem został rozwiązany.

Czy tak samo może blokować Kaspersky?



#7 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 773 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 marca 2021 - 00:10

Tak.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#8 Habibi

Habibi
  • 9 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 marca 2021 - 22:36

Tak.

Już wszystko wiem. Należy nie tylko wyłączyć Kasperskiego ale również wyłączyć pełny dostęp do dysku programu Kaspersky. Jak to zrobiłem to spokojnie pobrałem aktualizację, zainstalowałem a później przywróciłem ustawienia pierwotne Kasperskiego. Dziękuje za porady






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych