Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro 15 - fioletowe pionowe pasy na ekranie, czy to uszkodzony ekran?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 sonicgt

sonicgt
  • 1 321 postów

Napisano 03 lutego 2021 - 18:34

Dzień dobry, czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem, po otwarciu ekranu zastałem taką sytuację z ekranem Macbooka, co może być przyczyną takich objawów i czy jest jakieś na to rozwiązanie aby przywrócić obraz. Dziękuję za każdą poradę

 

Załączam zdjęcie jak to wygląda

https://files.fm/f/ynzhyrrmm

 

Sprawa dotyczy Macbooka Pro 15" 2018r system Big Sur 11.2 model Z0WV000D4 z kartą graficzną AMD Radeon Pro 555X


Użytkownik sonicgt edytował ten post 03 lutego 2021 - 18:34

Komputer: MB 12 2016 Telefon: Z3


#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 821 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 04 lutego 2021 - 01:16

https://rapidrepair....ok-pro-display/

https://appleissues....screen-issue/61

 

Rozwiązanie nie będzie w tym momencie bezpłatne, choć chyba konsumenci walczą o objęcie tego jakimś programem.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 sonicgt

sonicgt
  • 1 321 postów

Napisano 04 lutego 2021 - 07:50

Dziękuję, a jeżeli jest komputer na rękojmi czy też to nie obejmuje gwarancja? czy obejmie to uszkodzenie gwarancja czy też jest to uszkodzenie za które będzie trzeba zapłacić. 


Komputer: MB 12 2016 Telefon: Z3


#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 840 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 04 lutego 2021 - 13:05

Przyczyną jest uszkodzenie matrycy. Jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych to oczywiście kwalifikuje się do naprawy w ramach gwarancji lub rękojmi. Napisz gdzie i kiedy był ten komputer kupiony to podpowiem czy można to u nas za darmo naprawić.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#5 sonicgt

sonicgt
  • 1 321 postów

Napisano 05 lutego 2021 - 18:16

Niestety jest po gwarancji rocznej Apple, zakupiony w październiku 2019r w x-kom, a jaki koszt naprawy odpłatnie?


Komputer: MB 12 2016 Telefon: Z3





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych