Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro - blade kolory wyświetlacza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 andrzejgeller

andrzejgeller
  • 2 postów

Napisano 21 stycznia 2021 - 18:58

Cześć, bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu co się mogło stać z moim laptopem MacBook Pro 2017 macOS Big Sur. Od wczoraj wyblakły mi wszystkie kolory na wyświetlaczu. Sprawdzałem w ustawieniach, opcje automatycznej jasności mam wyłączoną, próbowałem włączyć kompa po wybraniu shift, control, option nic nie pomogło. Kiedy podłączam maca pod monitor zewnętrzny wszystko wygląda dobrze. 

 

Kolory na wyświetlaczu maca wyglądają tak:

 

141445475_244467083723691_35973473266648



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 stycznia 2021 - 19:03

Skoro na zewnętrznym monitorze jest ok, to walnęło coś sprzętowo. Idź do serwisu.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 raqq

raqq
  • 134 postów

Napisano 22 stycznia 2021 - 00:01

Może zły profil masz wybrany dla wbudowanego wyświetlacza? 
Preferencje wyświetlacza/Kolor...

 

 

Cześć, bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu co się mogło stać z moim laptopem MacBook Pro 2017 macOS Big Sur. Od wczoraj wyblakły mi wszystkie kolory na wyświetlaczu. Sprawdzałem w ustawieniach, opcje automatycznej jasności mam wyłączoną, próbowałem włączyć kompa po wybraniu shift, control, option nic nie pomogło. Kiedy podłączam maca pod monitor zewnętrzny wszystko wygląda dobrze. 

 

Kolory na wyświetlaczu maca wyglądają tak:

 

141445475_244467083723691_35973473266648



#4 BlueBook

BlueBook
  • 401 postów

Napisano 22 stycznia 2021 - 07:22

Wygląda na przesterowany kontrast, na zewn.monitorze sterowanie z maca nie działa przecież.
Sprawdź w preferencjach.

MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT

iPhone 11 128GB


#5 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 22 stycznia 2021 - 10:03

Uszkodzony jest ekran, a dokładniej taśma ale jej się osobno nie wymienia. To typowa usterka w tym modelu. Podejrzewam, że ustawiony pod odpowiednim kątem wyświetli poprawny obraz.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#6 andrzejgeller

andrzejgeller
  • 2 postów

Napisano 22 stycznia 2021 - 17:57

Uszkodzony jest ekran, a dokładniej taśma ale jej się osobno nie wymienia. To typowa usterka w tym modelu. Podejrzewam, że ustawiony pod odpowiednim kątem wyświetli poprawny obraz.

 

Niestety nie, pod każdym kątem jest tak samo źle... Ile może kosztować naprawa takiej usterki? Czy apple nie prowadzi jakieś akcji serwisowej w tym temacie?



#7 Cellstar

Cellstar
  • 23 postów

Napisano 07 sierpnia 2021 - 19:48

Niestety nie, pod każdym kątem jest tak samo źle... Ile może kosztować naprawa takiej usterki? Czy apple nie prowadzi jakieś akcji serwisowej w tym temacie?

Niestety wygląda to na walnięta taśmę. Wejdź na strone apple i sprawdź jakie są obecnie prowadzone akcje serwisowe.



#8 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 08 sierpnia 2021 - 13:15

Ponieważ dopisywane są po pół roku powielone rozwiązania z poprzednich postów, a temat od początku był w złym dziale, to zamykam.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych