Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Odmowa( błędny nr karty ) podczas płatności telefonem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szogun16

Szogun16
  • 3 postów

Napisano 12 stycznia 2021 - 20:25

Witam witam
Z dnia na dzień wydarzyła mi się taka rzecz ze podczas próby płatności telefonem (IPhone 8) za każdym razem jest odmowa ( zły nr karty ) ...
Usuwałem i dodawałem kartę i nic a dodam ze fizyczne karta działa bez zarzutów ...
Pomóżcie w temacie

#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 stycznia 2021 - 00:10

Limit na płatności online na 0 zł?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Szogun16

Szogun16
  • 3 postów

Napisano 13 stycznia 2021 - 09:32

Limity do wysokości salda ustawione

#4 robsss

robsss
  • 26 postów

Napisano 13 stycznia 2021 - 19:19

To może mieć związek ze zmianami od 01.01.2021 u operatorów kart płatniczych, obsługi i wymagania dodatkowego potwierdzenia transakcji przez 3D-Secure. Niby miało to być przeźroczyste dla operacji przez internet, ale może być różnie a i Ci, którzy je pobierają mogli zmienić swoje ustawienia transakcji - i chyba to zrobił Apple.

Mój przypadek - mam do konta Apple dopięta kartę mobilną z banku na literę "m", ma zablokowane limity z kanałów - zakupy, bankomat, a tylko odblokowany internet na jakąś tam dzienną kwotę. Mam subskrypcję na iCloud pakiet płatny i dotychczas wszystko pięknie co miesiąc było obciążane.

Pierwsza płatność w tym roku już nie przeszła z informacją na koncie Apple - że karta wygasła i jest Failure. Ok, pomyślałem, że coś tam może wygasło, dodałem ją z sukcesem jeszcze raz - udało się, ale ponowna transakcja za subskrypcję znów Failure. Ok, pewnie coś w banku, logowanie, krótki czat z doradcą, który sprawdził, że te transakcje trafiają do banku jako normalne z kanału zakupów a nie internet, a kanał Zakupy mam zablokowany. Padła sugestia, aby odblokować Zakupy dla tej karty. I po kolejnej próbie wszystko zagrało, została z sukcesem pobrana kwota przez Apple.

Wniosek doradcy "m" - strona dokonująca transakcji robi to inaczej niż dotychczas. Wszystko wskazuje na to, że Apple od nowego roku coś zmienił w tym zakresie.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych