Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MBP 2017 TouchBar - Uszkodzona matryca - czy da się podłączyć do zewnetrznego monitora


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 20 października 2020 - 10:22

Dzien dobry 

Mam uszkodzoną matrycę w moim MacBook Pro 13' TouchBar (MBP z 2017 r) Niestety po diagnostyce uznano to za uszkodzenie mechaniczne (nie było żadnego zdarzenia z MBP podczas ktorego to uszkodzenie mogłoby powstać) - raczej nic nie wywalczę a w tej chwili nie mogę sobie pozwolić na wydatek rzędu 3000,- pln. 

I tu powstaje pytanie - czy istnieje w tej sytuacji mozliwośc podłaczenia MBP to zewnetrznego monitora, np do TV Smart, za pomoca jakichś przejściówek lub jakkolwiek? mam na tym komputerze wazne pliki do których potrzebuję się dostać. 

Wszelkie rady będą mile widziane. 

Komputer z naprawa musi poczekac na lepsze czasy :( 

 


 Telefon: iPhone 8 PLUS, 64GB Gold,
 Tablet: iPad Pro 9,7 WiFi Cellular, 32GB
 Apple TV4
 Apple TV3
 

#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 777 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 20 października 2020 - 10:32

Tak, wystarczy odpowiedni adapter ze złącza USB, np. na HDMI. Można też odłączyć matrycę od płyty głównej aby telewizor był głównym ekranem.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#3 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 20 października 2020 - 10:50

Tak, wystarczy odpowiedni adapter ze złącza USB, np. na HDMI. Można też odłączyć matrycę od płyty głównej aby telewizor był głównym ekranem.

Czyli jak podłaczę taką przejściówką USB-C do HDMI do TV to powinnam zobaczyc ekran komputera na TV? Bo nie jestem w stanie, ze wzgledu na uszkodzona matrycę, nic ustawic na komputerze, dopóki nie zobacze ekranu komputera (troche błędne koło) 


Czy takie coś zrobiłoby robotę? https://allegro.pl/o...00cm-8526555725


 Telefon: iPhone 8 PLUS, 64GB Gold,
 Tablet: iPad Pro 9,7 WiFi Cellular, 32GB
 Apple TV4
 Apple TV3
 

#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 20 917 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 października 2020 - 10:55

Zobaczysz od razu.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#5 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 20 października 2020 - 11:00

Ok, dziękuję bardzo. To jadę po kabelek :) 


 Telefon: iPhone 8 PLUS, 64GB Gold,
 Tablet: iPad Pro 9,7 WiFi Cellular, 32GB
 Apple TV4
 Apple TV3
 

#6 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 20 października 2020 - 14:47

no dobrze - to dalsze pytania 

mam kabel, podłączyłam się do TV i otwiera mi się asystent zerowania hasła. I nijak nie mogę z tego wyjść. Przy opcji wpisywania Apple ID i hasła wystepuje problem z połączeniem z serwerem Apple. Nie mam możliwości sprawdzić czy komputer połączył się z wifi. Co robić? 


 Telefon: iPhone 8 PLUS, 64GB Gold,
 Tablet: iPad Pro 9,7 WiFi Cellular, 32GB
 Apple TV4
 Apple TV3
 

#7 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 777 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 20 października 2020 - 15:24

Zrób reset PRAM.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych