Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 11 pro max - zawiesił sie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mindofjulia

mindofjulia
  • 24 postów

Napisano 14 października 2020 - 10:32

Witam.

Dzisiaj rano otrzymałam komunikat na moim ip 11 pro max, że nie posiadam już więcej wolnego miejsca na iCloud, wiec chciałam zakupić dodatkowe miejsce. Kliknęłam w komunikat, i od tamtego czasu telefon praktycznie nie odpowiada. Ścięło ekran na poziomie powiadomienia - nie dało się wejść w ten komunikat. Postanowiłam wyłączyć i włączyć telefon, ale to okazało się błędem, ponieważ teraz telefon od 3h ma czarny ekran ze świecącym się logiem Apple.

Próbowałam podłączyć telefon do komputera, ale macbook go nie widzi. Czy ktoś ma jakieś propozycje co można z tym faktem zrobić? Jestem aktualnie nie na Cyprze, więc do serwisu będę mogła udać się dopiero w sobotę. Będę wdzięczna za jakieś podpowiedzi!

Pozdrawiam,
Julia



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 14 października 2020 - 10:56

  1. Nacisnąć szybko na chwilkę przycisk zwiększenia głośności.
  2. Nacisnąć szybko na chwilkę przycisk zmniejszenia głośności.
  3. Wcisnąć i przytrzymać przycisk boczny Sleep/Power przez 10 sekund, aż pojawi się logo Apple.


#3 mindofjulia

mindofjulia
  • 24 postów

Napisano 14 października 2020 - 11:22

 

  1. Nacisnąć szybko na chwilkę przycisk zwiększenia głośności.
  2. Nacisnąć szybko na chwilkę przycisk zmniejszenia głośności.
  3. Wcisnąć i przytrzymać przycisk boczny Sleep/Power przez 10 sekund, aż pojawi się logo Apple.

 

Próbowałam już tym sposobem, niestety, nic się nie dzieje :(



#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 14 października 2020 - 13:52

To trzeba go wprowadzić w tryb DFU i odtworzyć oprogramowanie przy pomocy komputera.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#5 Tomzik87

Tomzik87
  • 1 015 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 14 października 2020 - 15:02

Podłącz telefon do komputera i jak jesteś na ekranie ze świecącym logo. Przytrzymaj wciśnięte jednocześnie ściszanie i przycisk włączania. telefon się zresetuje i nadal trzymaj guziki. Na komputerze wyskoczy że jesteś w trybie DFU, tam będziesz mogła odtworzyć oprogramowanie. Ale uwaga, stracisz dane których nie było w kopii. W razie co proszę napisz do mnie na Priv to postaram się pomóc.



#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2020 - 05:56

@Tomzik87 W tym modelu już inaczej robi się DFU. Po kolei + - i power.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#7 Tomzik87

Tomzik87
  • 1 015 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 15 października 2020 - 14:25

@Tomzik87 W tym modelu już inaczej robi się DFU. Po kolei + - i power.

 

 

Zgadza się ale jak już tel utknie to tylko minus/power mnie ratowało. Ale trochę czasu minęło od ostatnich tego typu zabaw.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych