[3D] Soft do modelowania. Zaczynamy.
#26
Napisano 26 sierpnia 2006 - 16:15
#27
Napisano 26 sierpnia 2006 - 17:40
#28
Napisano 26 sierpnia 2006 - 23:36
#29
Napisano 27 sierpnia 2006 - 09:58
ale darmowy i mozna potem rzuty drukowac?
PS. Jako dobrze żuty czy rzuty?
Darmowy, a co dorzutów to nie wiem. Proponuje sprawdzić.
Zdecydowanie rzuty.
#30
Napisano 27 sierpnia 2006 - 11:51
#31
Napisano 27 sierpnia 2006 - 14:40
#32
Napisano 27 sierpnia 2006 - 18:43
#33
Napisano 27 sierpnia 2006 - 20:15
#34
Napisano 27 sierpnia 2006 - 22:30
#35
Napisano 08 września 2006 - 14:23
5. jeszcze blender jest bardzo dobry, ale ten interface - odpycha, chyba, ze ktos lubi.
Odpycha przez pierwsze 2 godziny.
Po kilku dniach pracy pokochasz ten soft
A najfajniesze jest to, ze rozwija sie w zastraszajacym tempie i jest DARMOWY
(w przeciwienstwie do innych programow 3D, ktore kosztuja gruba kase)
#36
Napisano 17 września 2006 - 17:11
#37 Gość_brodek_*
Napisano 17 września 2006 - 19:26
#38
Napisano 19 września 2006 - 23:49
a darmowe cos jest? chodzi mi o wymodelowanie 3D i przeniesienie to na kartke papieru w 2D.
NO to wlasnie Blender jest darmowy!
#39
Napisano 22 września 2006 - 11:34
#40
Napisano 22 września 2006 - 13:30
#41 Gość_brodek_*
Napisano 22 września 2006 - 17:16
WINGS 3D niesle znarzedzie.... a poza tym sciagnij wersje edukacyjna Cinemy 4D tam tez bedzie sie ladnie modelowalo...No dobra, czas na mnie
Czy ktoś doradziłby jakiś prosty sofcik (najlepiej darmowy lub niedrogi) do modelowania w 3D? Chciałbym sobie np. wymodelować samochód albo jakiś budynek. Oczywiście mile widziane programiki z dostępną polonizacją
Co do inżynierskich programów to polcam solid edge. Drogi i tylko na windozje, ale właśnie dla niego kupiłem windowsa i zainstalowałem go na moim MacBooku.
Ehhh.... oby następna generacja była dostępna na mac'i.
Co do blendera - czy jest jakaś polska społeczność tego programu? A może istnieje polonizacja?
#42
Napisano 22 września 2006 - 17:19
Polecam wątek: "Programy graficzne 3D...INZYNIERSKIE".No dobra, czas na mnie
Co do inżynierskich programów to polcam solid edge. Drogi i tylko na windozje, ale właśnie dla niego kupiłem windowsa i zainstalowałem go na moim MacBooku.
Podziel się prosze swoimi spostrzeżeniami osnośnie działania Solid'a na takim sprzęcie przy dużych złożeniach.
Zjada mnie ciekawość wręcz...
Ehhh.... oby następna generacja była dostępna na mac'i.
Co do blendera - czy jest jakaś polska społeczność tego programu? A może istnieje polonizacja?
Firma 3DS posiada chyba wszystkie najpoteżniejsze programy wspierające inżyniera w projetowaniu 3D. Na początek wypusciła eDrowingsna OS X i następny jak mniemam i mam WIELKĄ nadzieję ( i nie tylko JA) jest SolidWorks. Prosiłem nawet o to dystrybutora tego oprogramowania na PL o TO podczas 5 edycji konkursu studenckiego. Ostatnio czytając jakieś newsy w tym temacie na necie spostrzegłem że istotnie będa wchodzic na Apple i są ku temu bardzo życzliwi i chętni. Jeśli chodzi o jezyk Solid'a to jest on po polsku nawet w wersji multilanguage i obsługuje się go niemal identycznie jak SolidEdge(pamiętaj jednak że domyślnie on łapie język Windozy przy instalacji więc zwróć na to uwagę).
#43
Napisano 23 września 2006 - 09:59
Mógłbyś mi podać jakiegoś linka albo jakiekolwiek namiary skąd tą edukacyjną cinemę można ściągnąć? Jakoś nie mogłem jej znaleźć...WINGS 3D niesle znarzedzie.... a poza tym sciagnij wersje edukacyjna Cinemy 4D tam tez bedzie sie ladnie modelowalo...
#44
Napisano 04 stycznia 2007 - 10:14
#45
Napisano 08 stycznia 2007 - 19:54
swoja historie w 3d przeżyłem 2 lata temu:P trochę siedziałem w MAYA potem miałem przerwę no i teraz znowu wróciłem do MAJKI i bardzo polecam ten pakiecik:) choć jak powiedział któryś z przedmówców ... ciężko będzie się połapać w tym programie osobie, która nigdy z 3d nie miała nic wspólnego. Program profesjonalny i o naprawdę potężnych możliwościach zarówno w dziedzinie modelowania jak i animacji. Co do animacji to na niej się nie znam ale o modelowaniu coś już mogę powiedzieć ostatnio, z racji tego, że chciałem powtórzyć sobie niektóre funkcji Majki to przerobiłem tutka o modelowaniu samochodu:) efekt można zobaczyć [URL="http://www.graf3d.republika.pl/car_16.jpg"]tutaj[/URL] modelowałem ten samochód przez jakieś 25 godzin:P za następny model - tym razem w 100% samodzielny zabieram się zaraz po sesji:) i mam zamiar go ukończyć w 100% tzn. chce aby był fotorealistyczny i kompletny:) bo jak widać temu ECLIPSE troszkę części brakuje:P pozdrawiam i zachęcam do zabawy w 3d:) no i do .........MAJKI oczywiście:)
#46
Napisano 09 stycznia 2007 - 07:44
Mógłbyś mi podać jakiegoś linka albo jakiekolwiek namiary skąd tą edukacyjną cinemę można ściągnąć? Jakoś nie mogłem jej znaleźć...
http://www.cinema4d....a=html/download
tu masz linka do Cinemy:)
a tu jeszcze link do chyba najlepszej stronki o Cinemie:)
http://www.c4d-pl.org
#47
Napisano 06 maja 2008 - 14:52
Jeśli chodzi o modelowanie precyzyjne i wykonywanie rzutów (planów etc.) to na podanej poniżej stronie jest doskonały tutorial pokazujący na przykładzie łożyska modelowanie i rzutowanie.
Modelowanie precyzyjne
A tu przykład tego co można w Blenderze (z wykorzystaniem umiejętności nabytych po "przerobieniu" wspomnianego tutoriala):
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych