Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Przywrócenie ustawień fabrycznych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 caporeira

caporeira
  • 77 postów

Napisano 08 października 2020 - 22:30

Witam,

jestem nowicjuszem jeśli chodzi o MacOS.
Mam MacBook Air (A1369 EMC 2469) z High Sierra na pokładzie.

Chcę wyczyścić system, czy za ten pozostaje mi formatowanie i wgranie nowego systemu?
Czy muszę wgrać ten sam czy mogę wgrać nowszy (jak wygląda sprawa licencji) ?

Użytkownik caporeira edytował ten post 08 października 2020 - 23:09


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 798 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 października 2020 - 23:01

Widzę, że jesteś też 'nowicjusz' (hint: słowa się odmieniają) jeśli chodzi o używanie wyszukiwarki.

 

Czyszczenie: https://support.appl.../en-us/HT201065

System: możesz wgrać nowszy. Nie zechciałeś poinformować nas, jaki to dokładnie model komputera, więc sprawdź sobie sam, jakie są wspierane.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 caporeira

caporeira
  • 77 postów

Napisano 08 października 2020 - 23:17

Dzięki, sprawdzam tutaj: https://everymac.com...-supported.html

Ale tam nie na wersji mojego komputera:
A1369 EMC 2469

#4 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 09 października 2020 - 06:24

To jest mid 2011. Nowszego niż high Sierra nie wspiera oficjalnie. Da się to zrobić, są odpowiednie patche. Tylko po co? Na tak starym sprzęcie będzie to chodziło tragicznie. No i łamie licencję Apple.

Użytkownik Regiss edytował ten post 09 października 2020 - 06:25

iPhone 15 Pro


#5 caporeira

caporeira
  • 77 postów

Napisano 09 października 2020 - 08:10