Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IPhone X - gubi zasięg, martwe pole dotyku.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 xavi_av

xavi_av
  • 1 postów

Napisano 07 października 2020 - 07:30

Witam .
Jakieś dwa miesiące temu stałem się posiadaczem X-a . (telefon z nadwyżki magazynowej)
Od samego początku miałem problemy z zasięgiem. Jak zgubił to miał problem ze znalezieniem. Wymieniłem kartę u operatora i widać delikatną poprawę lecz szału nie ma.
Drugą rzeczą jest takie jakby martwe pole na ekranie a raczej na dotyku. Tak jakby na samym środku ekranu był nieaktywny dotykowo pasek. 
Łatwo można zauważyć to wchodząc w ustawienia i nie ma możliwości wejścia w sieci komórkowe na całej ikonie wzdłuż. 
Niby gwarancja jest 12 miesięcy. Zwracać do sprzedawcy czy producenta w takim wypadku ?
Pozdrawiam



#2 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 07 października 2020 - 09:16

Żadna nadwyżka magazynowa. Ordynarny chiński składak. Było o tym wiele razy.


  • mateuszns1 i krzysztofsds lubią to

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 07 października 2020 - 11:16

...
Zwracać do sprzedawcy czy producenta w takim wypadku ?
...

Jeżeli jest podejrzenie „składaka”, to tylko do Sprzedawcy (w ramach rękojmi).
Jesteś pewien, że gwarancji udzielił producent, nie Sprzedawca?.

#4 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 07 października 2020 - 12:11

Gdzie masz gwarancję apple na składaka z Chin? Jak to pewnie płyta główna przechodzona z innego telefonu. Ludziska nigdy nie kupujcoe czegoś takiego jak powystawowe czy nadwyżka magazynowa. Co to za bełkot w ogóle? Apple sprzedaje miliony telefonów na bieżąco a tu nagle jakiś idiota ma nadwyżki magazynowe? Jak nie minęło 14 dni i kupione na allegro to oddawaj ten szajs, żądaj zwrotu pieniędzy, a na koniec jak już odda dobitny komentarz o oszuście i wprowadzaniu ludzi w błąd.

iPhone 15 Pro


#5 El_Matador_2018

El_Matador_2018
  • 8 postów

Napisano 08 października 2020 - 00:51

Mam to samo w moim X . W Krakowie jeszcze działa ale mam zakład poza Krakowem z słabym zasięgiem od Orange i ten telefon to porażka. Nie da się rozmawiać i też gubi zasięg choć telefony innej firmy z tą samą kartą działają Ok. Wyświetlacz padł, dobrze że Apple się przyznało do wadliwych wyświetlaczy i został wymieniony na gwarancji.Bateria po dwóch latach 89%. Ogólnie to Mój ostatni telefon od tej firmy. Podczas pobytu telefonu w serwisie używałem starej noki WP i nie było żadnych problemów choć telefon ma 5 lat! Ostatnio córka Mi oddał 7 i powiedziała że nie chce go i żebym jej kupił Samsunga. Tak więc oddaj do serwisu bo możesz mieć wadę fabryczną wyświetlacza a zasięgiem nic nie zrobisz tak jak Ja.



#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 08 października 2020 - 06:24

Do serwisu o ile wyświetlacz jest oryginalny, bo skoro to telefon "z nadwyżki magazynowej" to może z tym być różnie.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych