Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

spotlight nie odpowiada a Macbook Lata na wiatrakach niezależnie od wykonywanej czynności


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 _Artek_

_Artek_
  • 1 010 postów

Napisano 29 września 2020 - 10:28

Witajcie 

Mam jakiś problem (chyba ze spotlightem) Macbook zaraz po uruchomieniu odpala wiatraki a ClenMyMac wywala mi błąd że spotlight nie odpowiada. próbowałem komputer przywrócić z kopii zapasowej ale nie pomaga..... nie chce stawiać systemu od nowa dlatego proszę o pomoc, jeśli będę musiał to. oczywiście to zrobię ale może ktoś z was ma jakiś pomysł?


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 14 Pro   AirPods MAX


#2 BlueBook

BlueBook
  • 401 postów

Napisano 29 września 2020 - 14:06

Na dzień dobry wywalić ClenMyMac.


MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT

iPhone 11 128GB


#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 29 września 2020 - 15:45

Ja bym zaczął od ponownego zindeksowania plików: https://support.appl.../pl-pl/HT201716.

Na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc.

PS: Na Macu można zainstalować ponownie system bez utraty danych.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 _Artek_

_Artek_
  • 1 010 postów

Napisano 30 września 2020 - 08:43

Reindeksowanie nie pomogło,,przywróciłem mu kopie zapasową sprzed miesiąca i jest jakby ok, niestety nie wpadłem na reinstalacje systemu a może to było najlepsze rozeiązanie.  

 

PS. nie widzę nic złego w używaniu CleanMyMac byle z głową tu sytuacja była o tyle dziwna że przedwczoraj jak zamykałem komputer to jeszcze było ok odpaliłem go i wywalił mi błąd spotlighta wiatraki na full i użycie procesora 70% tylko na samym systemie...... 


Użytkownik _Artek_ edytował ten post 30 września 2020 - 08:48

 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 14 Pro   AirPods MAX


#5 BlueBook

BlueBook
  • 401 postów

Napisano 30 września 2020 - 11:52

Nie masz pewnie pojęcie co w tle robi CMM i używanie z głową tego nie zmieni.


MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT

iPhone 11 128GB


#6 _Artek_

_Artek_
  • 1 010 postów

Napisano 30 września 2020 - 13:56

Nie masz pewnie pojęcie co w tle robi CMM i używanie z głową tego nie zmieni.

Co robi? chyba nic złego skoro został dodany do app store. 


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 14 Pro   AirPods MAX


#7 _Artek_

_Artek_
  • 1 010 postów

Napisano 01 października 2020 - 06:49

i znowu to samo........... ja już nie wiem co robić


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 14 Pro   AirPods MAX


#8 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 645 postów
  • Płeć:

Napisano 01 października 2020 - 08:56

Na dzień dobry wywalić ClenMyMac.

Serio uważasz, że CMM jest odpowiedzialny za to, że wywala się Spotlight? CMM wyświetla, że program nie odpowiada dokładnie na takiej samej zasadzie, jak robi to MacOS. Mam ten soft zainstalowany od dobrych kilku lat i jakoś Spotlight, jak i inne programy działają poprawnie.

 

Zwalanie całej winy za wszelkie zło tego świata na CMM jest, łagodnie mówiąc, mało merytoryczne.



#9 _Artek_

_Artek_
  • 1 010 postów

Napisano 01 października 2020 - 10:27

No i raz jest ok raz spotlight się wiesza i mam wtedy wiatraki na full speed wyczyściłem zbędne procesy ze startu i zobaczę co to da jak będzie oficjalny big sur i dalej będzie taki problem to zainstaluje system na czysto.... no i potem to już tylko serwis przychodzi mi do głowy ale oby nie. :D


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 14 Pro   AirPods MAX





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych