Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook pro 16 i9/32gb/1tb czy ARM


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 cashis

cashis
  • 87 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 26 września 2020 - 21:11

Cześć,

 

Muszę do końca października zakupić Macbooka za około 15 tys, raczej mniej niż więcej ale minimalnie muszę dać około 13 . Na oku mam ten model https://www.x-kom.pl...space-gray.html który obecnie jest w cenie 13750 z jakimś tam kodem i to jest chyba najlepsza cena obecnie w Polsce. Jestem programistą wykorzystującym sporo kontenerów dockerowych i chciałbym, żeby ten sprzęt posłużył mi około 5 lat. Czy jest sens pakować się jeszcze w Intele czy czekać na to co pokażą?. Największym problemem jest czas, gdyż muszę mieć fakturę max do końca października. Ewentualnie jestem otwarty na inne propozycje ze stajni Apple, moze przesadziłem ze specyfikacją, czasem mam wrażenie że mój MBP13 2017 z i5/8gb/128 (brakuje mi na maksa dysku) dalej daje rade na spokojnie w pracy.  


Użytkownik cashis edytował ten post 26 września 2020 - 21:15


#2 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 26 września 2020 - 21:39

ja swojego kupowałem w komputroniku - zadzwoń do centrali i opiekuna Apple - mi sprzedali w cenie edukacyjnej z normalną fakturą.


Fallout ...war, war never changes...

#3 cashis

cashis
  • 87 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 26 września 2020 - 22:02

ja swojego kupowałem w komputroniku - zadzwoń do centrali i opiekuna Apple - mi sprzedali w cenie edukacyjnej z normalną fakturą.

 

Dzięki za tipa, jak będę już zdecydowany to spróbuje w ten sposób, kewstia tego czy jest sens czekać jeszcze czy brać to co dają aktualnie. 



#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 644 postów
  • Płeć:

Napisano 27 września 2020 - 08:27