Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wymiana zegarka, przeniesienie planu taryfowego na nowy Apple Watch


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 arnold1313

arnold1313
  • 4 postów

Napisano 11 września 2020 - 07:28

Czy ktoś z Was przenosił dane wraz z dotychczasowym planem taryfowym (Orange) na nowy Apple Watch? Czy jak w Iphone w aplikacji Watch użyję "połącz w parę nowy zegarek" przeniesie się także plan taryfowy? Pytam, bo chcę wymienić zegarek i zastanawiam się czy procedura jest podobna jak wymiana na nowy Iphone. Sprawa niby prosta, tylko jak z tym planem taryfowym? Na stronach wsparcia Apple nie jest to jasno sprecyzowane. Poproszę o jakieś wskazówki.



#2 arnold1313

arnold1313
  • 4 postów

Napisano 24 września 2020 - 11:42

Czy ktoś z Was przenosił dane wraz z dotychczasowym planem taryfowym (Orange) na nowy Apple Watch? Czy jak w Iphone w aplikacji Watch użyję "połącz w parę nowy zegarek" przeniesie się także plan taryfowy? Pytam, bo chcę wymienić zegarek i zastanawiam się czy procedura jest podobna jak wymiana na nowy Iphone. Sprawa niby prosta, tylko jak z tym planem taryfowym? Na stronach wsparcia Apple nie jest to jasno sprecyzowane. Poproszę o jakieś wskazówki.

Sam sobie odpowiedziałem. W Orange oczywiście nie są w temacie, sugerowali kierować się wskazówkami przy opcji "dodaj następny Watch". W tym procesie nie ma opcji przeniesienia planu taryfowego, przekierowuje cię tylko na stronę Orange do twojego konta, gdzie możesz zarządzać twoimi kartami SIM. Tam pojawia się informacja, że masz już aktywną wirtualną SIM z poprzedniego Watch'a i możesz wygenerować następną. Najlepiej jest nie dodawać następnego Watcha, tylko go wymazać wraz z planem taryfowym, zalogować się do swojego konta na kompie, dezaktywować w profilu kartę eSIM poprzedniego Watcha (z poziomu zegarka średnio działa), poczekać aż przyjdzie potwierdzenie SMS i wtedy odtworzyć nowy Watch z backupu iphonya, wygenerować według podpowiedzi nowy/stary SIM. Działa. Cała operacja trwała około 15 min.


  • ali_cja lubi to

#3 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 24 września 2020 - 19:47

Dzięki za opisanie procedury, sama się nad tym zastanawiałam. Gdybyś tego nie zrobił, ja próbowałabym zastosować instrukcję Apple o rozłączaniu urządzeń:
...
8. W przypadku modeli GPS + Cellular wybierz, czy chcesz zachować czy usunąć plan sieci komórkowej. 
* Jeśli chcesz ponownie połączyć zegarek Apple Watch w parę z telefonem iPhone, zachowaj plan. 
* Jeśli nie chcesz ponownie łączyć zegarka Apple Watch w parę z telefonem iPhone, usuń plan. Jeśli nie planujesz łączenia w parę z innym zegarkiem lub telefonem iPhone, być może musisz skontaktować się z operatorem w celu anulowania abonamentu sieci komórkowej. 
...
Dwa dni temu rozłączałam swój zegarek, bo mi bateria „wariowała” (spadek 60% w ciągu 2h). Przy rozłączaniu zachowałam swój plan taryfowy i przy ponownym połączeniu bez problemu się przywrócił. Pewnie dlatego, na nowym zegarku chciałabym przywrócić kopię ze starego.

#4 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 postów

Napisano 12 października 2020 - 19:43

Witam
Mam problem z dodaniem planu taryfowego do Apple watacha.
Żona miała iPhone XS i zegarek AW seria 4 z lte.
Wszystko działało ok. Za pierwszym razem dodałem plan taryfowy do zegarka bez problemu.
Teraz żonie wymieniłem telefon iph 11 i za rządny skarby nie chce przejść plan taryfowy na zegarek.
Robiłem tak: zalogowałem się z kompa do Orange i wyłączyłem aktywna kartę extra esim. Następnie odtworzyłem iPhone 11 z buckupu, sprawowałem zegarek z telefonem i dodaje plan taryfowy. Podczas dodawania przekierowuje mnie na stronę Orange i generuje kartę extra esim, po czym wraca do aplikacji Apple Watch do zakladki sieć komórkowa. Tam pokazuje się Aktywuje ....
pochwali ten plan schodzi trochę niżej z dopiskiem NIEUŻYWANY. Na zegarku się nie pojawia!!!
Co robię złe ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)