Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Air z 2017 sam się wyłącza, problem z baterią.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czarna88

Czarna88
  • 24 postów

Napisano 02 września 2020 - 08:42

Hej, wiem że były podobne zagadnienia na forum i wiem, co jest prawdopodobnie przyczyną mojego problemu, ale mam inne pytanie. Zacznę od początku.

Mojego MacBooka Air mam 3 lata, więc należy nadmienić, że dawno nie ma żadnej gwarancji czy czegoś w tym stylu. Od tygodnia sam mi się wyłącza, najpierw przy ponad 30% baterii, teraz zaczął się wyłączać już przy 50%. Na kablu działa bez zarzutów, a więc sytuacja jest raczej jasna, coś nie tak z baterią.

Moje pytanie brzmi, co najlepiej zrobić w tym przypadku? Opłaca się wymiana baterii? Gdzie się z tym udać? Jaki może być koszt? Ile to może trwać? Jestem kierowcą ciężarówki i nie mogłabym sobie pozwolić na wyjazd do pracy na 3 tygodnie bez kompa, a w Polsce jestem zawsze przez tydzień. Czy da się coś takiego załatwić w tydzień (pn-pt)? Jak to wygląda? Ktoś miał takie doświadczenie?

 

A może uważacie, że coś innego może być przyczyną? Widziałam na innym forum, ze ludzie zalecają skalibrowanie baterii, co może naprawić problem, jednak polega to na ładowaniu przez długi czas na 100%, a potem rozładowaniu do 0%, ale zastanawiam się, jak rozładować laptopa do 0%, skoro przy 50% się wyłącza.


iMac 27" / MacBook Pro 16" / iPhone 13 Pro Max / iPad Pro 12.9" / Apple Watch S7 / Apple TV


#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 02 września 2020 - 08:58

Najlepiej udać się do serwisu autoryzowanego i wymienić baterię na oryginalną. Koszt to 590 złotych i spokojnie można to zrobić w ciągu tygodnia.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 Czarna88

Czarna88
  • 24 postów