Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch 5 (wersja LTE) - problem z SMS-ami (Orange)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 26 sierpnia 2020 - 18:52

Dobry Wieczór. Dziś jest pierwszy dzień od prawie pół roku w , którym to mój AW przestał odbierać i wysyłać smsy z innych sprzętów niż Apple. Oczywiście jestem w sieci Orange. Na infolinii Orange powiedzieli mi to co przeczytałem w internecie że musi być w pobliżu telefon i TO się zgadza bo w pobliżu telefonu wszystko Ok. Problem występuje gdy jestem poza domem czyli bez telefonu i bez sieci WiFi do wczoraj jeszcze było ok. Jeśli Orange twierdzi , że aby działały smsy musi być w pobliżu telefon to jakim cudem przez prawie pół roku te smsy działały. Robiłem też restart E-SIM. Dziękuję z góry za odp.

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#2 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 26 sierpnia 2020 - 19:04

Konsultanci Orange nie maja pojęcia o czym mówią.
Jesli restart zegarka nie pomógł, to pozostaje tylko sprobowac go rozłączyć i ponownie sparować z IP. Bo rozumiem, ze handoff masz włączone.
  • crash5 lubi to

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 26 sierpnia 2020 - 19:10

Mógłbyś wytłumaczyć jak to sprawdzić?

Użytkownik crash5 edytował ten post 26 sierpnia 2020 - 19:11

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#4 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 26 sierpnia 2020 - 19:22

Watch - ogólne.
  • crash5 lubi to

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#5 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 26 sierpnia 2020 - 19:41

Rozłączyłem i połączyłem to samo. Handoff włączony. Smsy od urządzeń Apple odbieram i wysyłam. Połączenia też działają. Tylko smsy od innych urządzeń niż Apple nie działają.

Użytkownik crash5 edytował ten post 26 sierpnia 2020 - 19:47

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#6 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 28 sierpnia 2020 - 14:38

Witam! Uporałem , się z tym. Ale jest ciekawa sprawa , bo wysyłając (sms - zwykły) trzeba odczekać za nim ''wyjdzie z zegarka'' trwa to ponad minutę. Czy ma prawo tak się dziać? Pozdrawiam i dobrego popołudnia.


iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#7 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 28 sierpnia 2020 - 15:54

To najpierw napisz jak się uporałeś.

#8 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 28 sierpnia 2020 - 16:44

To najpierw napisz jak się uporałeś.

 

Zadzwoniłem , na infolinię Apple.  Pan , który prowadził zgłoszenie skonsultował się z technikiem , kazali wyłączyć imessage i face time (piszę mniej więcej jak pamiętam) i gdy w telefonie wyłączyłem obie funkcje wysłałem z zegarka kontrolne wiadomości oczywiście na inne urządzenie niż Apple. Od tego czasu smsy na zegarek  przychodzą i wychodzą , ale tak jak wspomniałem NIE ODRAZU.


Użytkownik crash5 edytował ten post 28 sierpnia 2020 - 16:44

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych