Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro 16 (2019) - nie wykrywa klawiatury po wybudzeniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Martinez87

Martinez87
  • 80 postów

Napisano 24 sierpnia 2020 - 15:16

Cześć,

 

Spotkaliście się z problemem że po wybudzeniu komputer nie reaguje na gładzik i przyciskanie klawiszy? Po dłuższej chwili albo wszystko wraca do normy albo pojawia się okno wykrywania klawiatury BT i po chwili wszystko działa (zaznaczę że nie korzystam z żadnej klawiatury BT ani myszki czy trackpada). Nie zdarza się to za każdym razem po wybudzeniu, ale od czasu do czasu. 



#2 soczekpl

soczekpl
  • 2 794 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 24 sierpnia 2020 - 18:44

Też tak mam czasami na Pro 13, wersja 2019.


Użytkownik soczekpl edytował ten post 24 sierpnia 2020 - 18:44

MacBook Air M1 / iPhone 12 Pro 128GB / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / Apple Watch Series 5 SS Cellular 44mm / AirPods Pro / AirPods Max Sky blue


#3 Martinez87

Martinez87
  • 80 postów

Napisano 28 sierpnia 2020 - 17:59

Też tak mam czasami na Pro 13, wersja 2019.

To widzę że jest nas tylko dwóch



#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 21 303 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 28 sierpnia 2020 - 20:31

Być może. U mnie na przykład wykrywa, odkąd używam Maca, a to już naście lat.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#5 Martinez87

Martinez87
  • 80 postów

Napisano 05 listopada 2020 - 23:22

Gadałem z serwisem w sprawie opisanej tutaj sytuacji. Okazuje się że znają temat i spotkali się już z nim. Generalnie rozwiązania są dwa:

 

1. Reinstalacja systemu - w niektórych przypadkach pomaga

2. Wymiana topcase z klawiaturą i gładzikiem - można to zrobić na gwarancji jeśli ktoś ma aktualną. 

 

Ja wybieram się na tą drugą opcję (mam ważną gwarancję) pod koniec msc - wtedy też wypytam o szczegóły. Jak będę po to dam znać czy faktycznie problem zniknął. 



#6 soczekpl

soczekpl
  • 2 794 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 06 listopada 2020 - 08:01

Ja wymieniłem i tak z powodu zacinającego się klawisza, Apple ma program wymiany klawiatur. Z tym, że u mnie ten problem występował sporadycznie, nie wiem, może 2 razy.


MacBook Air M1 / iPhone 12 Pro 128GB / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / Apple Watch Series 5 SS Cellular 44mm / AirPods Pro / AirPods Max Sky blue





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych