Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

WatchOS 6.2.8 rozłączanie rozmów z komunikatem „połączenie nieudane”


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Moni Ka

Moni Ka
  • 3 postów

Napisano 15 sierpnia 2020 - 09:00

Witam, od kilku dni użytkuje Apple Watch 5 i przy praktycznie każdej rozmowie rozmowa zostaje przerwana z komunikatem „połączenie nieudane”. Czasem rozmowa trwa 1 minutę, czasem tylko kilka sekund. Próbowałam już zerować sprzęt i ustawić zegarek jako nowy, nie pomogło. Wiem, że ludzie mieli z tym problem ale nigdzie nie znalazłam informacji czy komuś udało się temu zaradzić.

#2 premislausg

premislausg
  • 311 postów

Napisano 16 sierpnia 2020 - 02:34

Z jakim telefonem masz sparowany zegarek? Takie problemy występują podobno przy połączeniu AW z iPhonem SE.

#3 Moni Ka

Moni Ka
  • 3 postów

Napisano 16 sierpnia 2020 - 17:32

iPhone 8.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych