Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

AW4 grzeje się na ładowarce i nie reaguje na próby włączenia i resetu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawel129

pawel129
  • 19 postów

Napisano 31 lipca 2020 - 14:23

Witam.

 

Podczas powrotu z podróży mój AW4 rozładował się i wyłączył. Położyłem go na noc na oryginalnej ładowarce ale niestety bez efektu. Nie naładował się. Z ładowarki zdjąłem go gorącego. Próba restartu (przytrzymanie koronki i przycisku przez 10 sek.) pozostaje bez reakcji. Pojawia się tylko obrazek ładowarki na cały ekranie z czerwonym zygzakiem. Jak go kładę na ładowarce, zygzak zmienia kolor na zielony ale niezależnie od czasu na ładowarce zegarek się tylko grzeje i nie ładuje.

 

Jakieś pomysły co mogło się stać i jak to naprawić? Zegarek niestety po gwarancji.


iP4, iP6, iP8, MBA 2017 13'


#2 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 31 lipca 2020 - 14:35

A gdzie kupiłeś? Masz dowód zakupu?

iPhone 15 Pro


#3 pawel129

pawel129
  • 19 postów

Napisano 31 lipca 2020 - 14:36

A gdzie kupiłeś? Masz dowód zakupu?

Kupiłem w X-KOM w zeszłym roku w czerwcu. Mam fakturę.


iP4, iP6, iP8, MBA 2017 13'


#4 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 31 lipca 2020 - 14:50

No to oddawaj do serwisu normalnie. Może być forumowy serwis.me. Normalnie masz 2 lata ochrony jak kupiłeś u polskiego oficjalnego sprzedawcy.
http://Serwis.me

Użytkownik Regiss edytował ten post 31 lipca 2020 - 14:51

iPhone 15 Pro


#5 pawel129

pawel129
  • 19 postów

Napisano 31 lipca 2020 - 15:05

No to oddawaj do serwisu normalnie. Może być forumowy serwis.me. Normalnie masz 2 lata ochrony jak kupiłeś u polskiego oficjalnego sprzedawcy.
http://Serwis.me

X-KOM na swojej stronie ma info o 12 miesiącach gwarancji producenta.


iP4, iP6, iP8, MBA 2017 13'


#6 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 31 lipca 2020 - 15:16

To nic, gwarancję realizujesz bezpośrednio w serwisie Apple - może być dowolny, ja podałem Ci tylko przykładowy. Sklep X-kom, nie ma nic do tego, taka jest polityka Apple. Wejdź na podaną stronę i zleć naprawę.
Faktura na osobę fizyczną, nie na firmę?

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych