Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Monitor do MacBook Pro late 2017

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 FakeKonto

FakeKonto
  • 8 postów

Napisano 30 czerwca 2020 - 08:31

Poszukuję monitora zewnetrznego do MBP (late 2017) - używany głównie do pracy biurowej tj. Excel + Safari. Myślałem nad jakimś LG 27" 4K tylko nurtuje mnie kwestia natywnej rozdzielczości... Czytałem jakieś blogi i niektórzy polecali jednak qhd zamiast 4k itp. (nie znam się kompletnie). ponoć "skalowanie" obciąża macbook'a itp. ? (nie znam się..) 

Zakupu chciałbym dokonać jeszcze dziś więc będę wdzięczny za pomoc :) 

- Filip. 

#2 shaqui

shaqui
  • 585 postów
  • SkądGdynia

Napisano 30 czerwca 2020 - 09:24

Ja do podobnej pracy co piszesz kupiłem sobie https://www.x-kom.pl...50-b-hdr10.html - LG 34WL750 montowany na Vesie - rozdzielczość 3440x1440. Fajnie wygląda, podłączyłem do Macbooka pro 13 late 2017 przez kable usb-c - display port. Dobrze wygląda i w zupełności wystarcza do pracy biurowej! Polecam.

"Myślenie to najcięższa praca i pewno dlatego nie cieszy się zbytnią popularnością" 

 MacBook Pro 13, SSD250 gb, 2017 |  iP X - 256 gb |  iPad Pro 11 |  AW5 - 44mm SG

#3 ftpd

ftpd

Nie.

• 20 321 postów

Napisano 30 czerwca 2020 - 09:55

Mam LG 4K skalowanego do qhd i nic nie obciąża, polecam z czystym sumieniem.

---
Jestem Grammar Nazi. Nie znoszę błędów, leni, idiotów i hipsterów.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
NIE odpisuję na wiadomości najeżone błędami. Nie chce mi się męczyć oczu.

#4 FakeKonto

FakeKonto
  • 8 postów

Napisano 30 czerwca 2020 - 10:05