Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

watchOS 7 beta – dyskusja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
37 odpowiedzi w tym temacie

#26 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 05 lipca 2020 - 19:18

W kalendarzu na iOS (i najwyraźniej Big Sur) walnięty jest pierwszy alert - nie synchronizuje się z chmurą. Więc na AW nie dostaniesz powiadomienia, ponieważ chmura widzi wydarzenie jako "bez alertu". ALE drugi alert już się synchronizuje i wszystko działa i pika, wiec na razie wystarczy przy dodawaniu wydarzenia dodać drugi alert z takim wyprzedzeniem jakie nas interesuje.


Użytkownik m-graficzny edytował ten post 05 lipca 2020 - 19:20

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#27 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 lipca 2020 - 20:42

No to tak sobie. Sporo mam cyklicznych wydarzeń z różnymi interwałami.
MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro

#28 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 05 lipca 2020 - 21:00

Ale stare działają. Nowe, dodane na iOS 14/Big Sur nie. Jeżeli dodam na Catalinie wydarzenie, wszystko działa jak zawsze.


Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#29 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 775 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 lipca 2020 - 09:33

Ej, czy ja dobrze widzę, że z wyborów rzeczy, które mogą być na tarczy zniknęła data? Używam 'Timelapse' i nie da się ustawić, sprawdziłem też w 'California' i nie ma.

To trochę kretynizm, nie móc mieć daty na zegarku ;-)

 

EDIT: kretynizmem okazało się to, że przypadkiem usunąłem Kalendarz na telefonie (chciałem schować z ekranu, że się magicznie przeniesie do App Library w pierwszych dniach używania iOS 14) i dlatego 'zniknęło'. Sam sobie zniknąłem.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#30 Ament

Ament
  • 503 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 08 lipca 2020 - 12:06

Wydaje mi się, że watchOS 7 jest na razie okrojony z różnych funkcjonalności, które to zapewni sprzętowo dopiero Watch 6. Pewnie w ostatnich betach dodadzą inne nowe tarcze + ficzery pod Watch 6, które się odblokują wraz z nowym zegarkiem.

U mnie na Watch 5 mam tylko jeden problem z betą 2 jak niżej:

 

3f765c944e768952gen.jpg

 

Ofc na zegarku pokazuje normalnie ikonki.


Użytkownik Ament edytował ten post 08 lipca 2020 - 12:08

 Macbook / iPad Pro / iPhone / Watch

#31 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 264 postów
  • Skąd,PL

Napisano 12 lipca 2020 - 21:07

Instalowałem wszystko spoko jak nie beta może dlatego ze iOS 13 to wieczna beta :)

#32 andi4444

andi4444
  • 162 postów
  • SkądPoznań

Napisano 28 lipca 2020 - 21:22

Koledzy, czy na b.3 działają Wam płatności zegarkiem?


 iPhone 15 Pro Max 256 GB (titanium black)  Apple Watch Ultra  iPad Pro 11” (2021) 128GB   AirPods Pro


#33 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 lipca 2020 - 21:37

Tak.
MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro

#34 MC_

MC_
  • 6 828 postów

Napisano 22 sierpnia 2020 - 11:12

Zainstalowałem. System dziala mega płynnie. Nowa tarcza bardzo mi sie podoba, bateria trzyma bez zmian.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#35 Frantik

Frantik
  • 15 postów

Napisano 16 września 2020 - 21:34

Czy ktoś również ma problem z updatem do OS7? Podczas próby wykrycia czy jest dostępny nowy OS pojawia się informacja iż wystąpił błąd.



#36 Demos

Demos
  • 139 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 16 września 2020 - 22:41

Czy ktoś również ma problem z updatem do OS7? Podczas próby wykrycia czy jest dostępny nowy OS pojawia się informacja iż wystąpił błąd.

Czy masz zaktualizowanego iPhone do iOS 14?


MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch UltraAirPods Pro | 


#37 Frantik

Frantik
  • 15 postów

Napisano 16 września 2020 - 23:37

@up

Właśnie miałem pisać, że problem rozwiązany :) niemniej dziękuje za pomoc :)

#38 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 775 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 września 2020 - 08:17

Wyszła oficjalna wersja, więc ten wątek możemy zamknąć.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych