Powiem tak: może być, że go straciłeś, a może i nie. Błąd 8 nie musi być jednoznaczny.
Czego możesz jeszcze spróbować bez kupowania Disk Warriora albo niesienia do serwisu: być może zasilanie jest jednak niewystarczające i potrzebuje tych co najmniej 12W; są w sprzedaży takie obudowy, tudzież adaptery pozwalające na podłączenie SATA + zasilacz.
Druga opcja (jest ryzyko utraty niektórych bloków, jeżeli były uszkodzone i są „niereperowalne”) to puścić fsck bezpośrednio w formie poniższej:
– najpierw odmontowujemy inkryminowany:
diskutil unmount /dev/<identyfikator>
(wyjaśnienie ‘identyfikatora': ostatnio u Ciebie ten wadliwy wolumin przyporządkowany był jako disk2s2, ale chwilę temu to było, więc mogło się zmienić; kontrolnie puść sobie raz jeszcze diskutil list i odnieś się do tego, który ma nazwę, jaką widać po poprzednich zrzutach ekranu, czyli tradycyjne „Macintosh HD”)
Albo po prostu walnij taką małą matrioszkę:
diskutil unmount /dev/`diskutil list | grep -e "Macintosh" | awk '{ print $7 }'`
pokaże, który odmontowało, albo raczej w tym wypadku, który nie może być odmontowany, bo przecież taki był jego początkowy status.
Wówczas:
sudo fsck_hfs -fyrd /dev/<tutaj to, co poprzednia komenda oddała jako identyfikator wolumenu> – bez klamr, oczywiście, tak jak i wcześniej, czyli np.:
sudo fsck_hfs -fyrd /dev/disk2s2
I spróbuj ponownie zamontować. Jak to wszystko nie pomoże, to obawiam się, że czeka Cię proces ratowania danych – tych, które się uda odratować – w miejscach ku temu wyspecjalizowanych.
Tak czy inaczej – powodzenia.