Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uaktualnij ustawienia Apple ID


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 sadaman

sadaman
  • 115 postów
  • SkądTychy

Napisano 16 czerwca 2020 - 19:54

Hey
Od kilku tygodni mam problem z komunikatem pojawiającym się w ustawieniach „uaktualnij Apple ID”.
Każde z urządzeń jakie posiadam w domu zostało zresetowane do ustawień fabrycznych, po czym na nawo zostało dopisane do mojego konta. Nadal nie mogę zweryfikować problemu dlaczego ten komunikat nadal powraca. Możliwe że coś źle robię lub coś przeoczyłem.
Może ktoś z forumowiczów przerabiał podobny problem i służy pomocą?
Pozdrawiam

Załączone pliki


Telefony: iPhone 4 16Gb / iPhone 3G(S) 16Gb Do szufladkowego muzeum powędrowały: iPhone 2G 8Gb / iPhone 3G 16Gb

#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 17 czerwca 2020 - 00:06

1. Jakie masz urządzenia podpięte pod to Apple ID?

2. Czy komunikat pojawia się na konkretnym urządzeniu, czy wszędzie?

3. Czy urządzenia są zaktualizowane?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 sadaman

sadaman
  • 115 postów
  • SkądTychy

Napisano 17 czerwca 2020 - 07:23

Hey.
1. 3 iPhony, 2 iPady, 1 Apple TV 3 Gen. Problem pojawił się w momencie aktywowania nowego iPhona 11 Pro
2. Komunikat jest na wszystkich urządzeniach oprócz Apple TV
3. Na wszystkich urządzeniach jest najnowszy FW.
Telefony: iPhone 4 16Gb / iPhone 3G(S) 16Gb Do szufladkowego muzeum powędrowały: iPhone 2G 8Gb / iPhone 3G 16Gb

#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 17 czerwca 2020 - 08:28

1. To są urzadzenia Twoje czy używane przez innych członków rodziny?

2. Czy wszystko działa normalnie? Jeśli tak, to nie przejmowałbym się. U mnie też się wyświetlało przez jakiś czas i znikło. Ewentualnie sugerowałbym kontakt ze 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 sadaman

sadaman
  • 115 postów
  • SkądTychy

Napisano 17 czerwca 2020 - 10:48

Nie, to są urządzenia użytkowane wyłącznie przez moją rodzinę "pod jednym dachem". 


Telefony: iPhone 4 16Gb / iPhone 3G(S) 16Gb Do szufladkowego muzeum powędrowały: iPhone 2G 8Gb / iPhone 3G 16Gb

#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 17 czerwca 2020 - 12:36

Może być też tak, że dana usługa będzie wymagać zalogowania się przy próbie skorzystania i dopiero wtedy to zniknie. Ale IMHO nie ma się czym przejmować. 
Tak na marginesie, to pomyślałbym o skonfigurowaniu chmury rodzinnej. Generalnie każdy użytkownik powinien mieć własne Apple ID na swoim urządzeniu. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#7 pito

pito
  • 56 postów

Napisano 17 grudnia 2020 - 21:39

Mam ten sam problem. Miałem do konta podpiętego Macbooka pro, iPada, potem iPhone, Apple watch i Mac mini. Odpiąłem Macbooka pro. Na iphonie chce:

 

1) hasło do apple id (to rozumiem)

2) hasło do iPhone (to jeszcze też mogę zrozumieć)

3) hasło do maca mini (wtf?)

 

Nie daję głowy, że na iPhonie pojawiło się to po usunięciu Macbooka pro od konta, ale jaki może być powód że teraz trzeba podać tyle haseł? Na Macu hasło mam mocno skomplikowane i wpisywać na iPhonie średnio mi się widzi.


Macbook Pro 2015 | iPad Air 2019 | iPhone 12 Pro | Apple Watch 6 Cellular 40mm | Mac Mini i7 64 GB


#8 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 18 grudnia 2020 - 17:49

Ale to hasło do Maca nie będzie wymagane za każdym razem. To jednorazowy wyskok Apple, żeby potwierdzić „integralność” wszystkich urządzeń przypisanych do jednego konta, pojawiający się zazwyczaj przy dodawaniu nowego lub zerowaniu już posiadanego, które jest w takim wypadku traktowane jako również poniekąd nowe.

Wpisz raz to skomplikowane i z głowy. Chyba że nie dopisałeś, że zdarza się to za każdym razem – to wówczas coś się przycięło; wyloguj się na wszystkich i zaloguj na nowo. Raz. Powinno pomóc.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych