Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dysk główny niewidoczny przy instalacji systemu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Joanna Wańczyk

Joanna Wańczyk
  • 1 postów

Napisano 28 maja 2020 - 12:15

Hej!
Mam problem z Macbookiem Pro 2015.
Chciałam przywrócić system z Cataliny do niższej wersji i uruchamiając komputer z Shift+option+command+R narzędziach dyskowych wymazalam dysk główny.
Teraz system nie widzi żadnego dysku i nie może zainstalować od nowa systemu.
Będę wdzięczna za podpowiedzi czy można to jakoś rozwiązać, czy już tylko serwis poratuje ☹️

 

 

Załączony plik  101083586_10216745988031372_4543201888719339520_n.jpg   28,56 KB   3 Ilość pobrańZałączony plik  100790491_10216745987911369_1468451526115590144_n.jpg   36,38 KB   1 Ilość pobrań

 



#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 28 maja 2020 - 14:10

A sformatowany został na mapie partycji GUID jako Mac OS Extended (kronikowany)? Bo systemu plików APFS narzędzie odzyskiwania Sierry nie zobaczy na pewniaka.

 

PS. Tytuł poprawiłem, bo olaboga był.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 M4rC!n

M4rC!n
  • 61 postów

Napisano 16 czerwca 2020 - 21:15

Hej!
Mam problem z Macbookiem Pro 2015.
Chciałam przywrócić system z Cataliny do niższej wersji i uruchamiając komputer z Shift+option+command+R narzędziach dyskowych wymazalam dysk główny.
Teraz system nie widzi żadnego dysku i nie może zainstalować od nowa systemu.
Będę wdzięczna za podpowiedzi czy można to jakoś rozwiązać, czy już tylko serwis poratuje ☹️

 

 

attachicon.gif 101083586_10216745988031372_4543201888719339520_n.jpgattachicon.gif 100790491_10216745987911369_1468451526115590144_n.jpg

 

Czy problem został rozwiązany ? Mam zamiar powrócić do Mojave 


Iphone 14 Pro Gold  MacBook Pro M2 13 16gb 256gb  AirPods 2  iPad Pro 12,9  Liquid Retina XDR 512GB Srebny  Apple Watch Series 8 45mm

 


#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 17 czerwca 2020 - 06:43

A co to za dysk. Domyślam się, że nie jest oryginalny, tylko jakiś inny w przejściówce?


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych