Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z synchronizacją poczty Exchange w programie mail


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 michmis

michmis
  • 16 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 maja 2020 - 14:32

Mam taki problem: program Mail nie synchronizuje mi od czasu pierwszej Cataliny poczty z konta służbowego. Owszem, pobieram pocztę, odpowiadam na maile i to działa, ale jeśli przeniosę wybrany wątek do dowolnej skrzynki z okna głównego, tracę treść wszystkich maili odebranych (widzę tylko wysłane od siebie). Gdy wejdę do firmowej poczty przez przeglądarkę, mam dostęp do całej korespondencji. Co więcej, kasowanie maili przez program Mail w żaden sposób nie przekłada się na to, co dzieje się w skrzynce Exchange, gdy wchodzę do niej przez firmową stronę. Przebudowanie skrzynek funkcją Rebuild pomaga na chwilę i w zasadzie wyłącznie w przypadku skrzynek z małą liczbą maili, co w zasadzie uniemożliwia ich archiwizację. Problem pojawił się wielu użytkownikom, ale nigdzie w necie nie znalazłem działającego rozwiązania. Moe ktoś z Was się z tym spotkał i potrafił temu zaradzić?

Pozdrawiam,

Michał



#2 michmis

michmis
  • 16 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 czerwca 2020 - 14:26

Mam taki problem: program Mail nie synchronizuje mi od czasu pierwszej Cataliny poczty z konta służbowego. Owszem, pobieram pocztę, odpowiadam na maile i to działa, ale jeśli przeniosę wybrany wątek do dowolnej skrzynki z okna głównego, tracę treść wszystkich maili odebranych (widzę tylko wysłane od siebie). Gdy wejdę do firmowej poczty przez przeglądarkę, mam dostęp do całej korespondencji. Co więcej, kasowanie maili przez program Mail w żaden sposób nie przekłada się na to, co dzieje się w skrzynce Exchange, gdy wchodzę do niej przez firmową stronę. Przebudowanie skrzynek funkcją Rebuild pomaga na chwilę i w zasadzie wyłącznie w przypadku skrzynek z małą liczbą maili, co w zasadzie uniemożliwia ich archiwizację. Problem pojawił się wielu użytkownikom, ale nigdzie w necie nie znalazłem działającego rozwiązania. Moe ktoś z Was się z tym spotkał i potrafił temu zaradzić?

Pozdrawiam,

Michał

UPGRADE!!! Gdyby ktoś miał ten problem znalazłem jedno skuteczne choć nieidealne rozwiązanie. Przesiadka na program Spark. Exchange przestał sprawiać problemy od tego momentu.



#3 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 19 936 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 czerwca 2020 - 14:35

A to zależy od konfiguracji konta/serwera. U mnie na przykład Spark z jednym kontem Exchange działał pięknie, a z innym się już totalnie nie lubił.


---
Jestem Grammar Nazi. Nie znoszę błędów, leni, idiotów i hipsterów.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
NIE odpisuję na wiadomości najeżone błędami. Nie chce mi się męczyć oczu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych