Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Grzechotanie słuchawek AirPods Pro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 SilentFisher

SilentFisher
  • 192 postów

Napisano 02 maja 2020 - 09:24

Cześć Wszystkim,

Chciałbym Was spytać o zdanie w kwestii słuchawek AirPods Pro i tzw. Ratlegate.
Słuchawki bardzo odpowiadają moim potrzebom, jednak bardzo wiele osób skarży się, ze po jakimś czasie słuchawki nie są do użytku, utrudnia to poluzowanie mikrofonów i grzechotanie. Przeglądając internet można dojść do wniosku, ze każde słuchawki maja ten problem.

Podsumowując, nie chce wyrzucić 1200zl w błoto, na coś co do końca nie działa.
Jakie jest wasze zdanie? Tez macie ten problem?

#2 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 02 maja 2020 - 10:43

Tak, miałem to w lewej. Kupione w październiku (w dniu premiery), wymienione w lutym czy marcu. Wymiana w iMad trwała 2 dni.


Użytkownik soczekpl edytował ten post 02 maja 2020 - 10:43

Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#3 SilentFisher

SilentFisher
  • 192 postów

Napisano 02 maja 2020 - 12:39

A czy problem pojawił się znowu?

#4 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 02 maja 2020 - 12:55

Na razie nie :P 


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#5 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 12 lipca 2020 - 17:42

Czy to napewno wina sprzętu? Dziwne bo w trybie kontaktu i redukcji hałasu faktycznie lewa słuchawka GRZECHOCZE , ale gdy włącze tryb WYŁ to słuchawki sprawują się elegancko. Czy ktoś z Was może coś o tym więcej powiedzieć?

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#6 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 12 lipca 2020 - 18:56

U mnie był dokładnie ten sam problem. Również kupione w dniu premiery. Zepsuły się jakoś w połowie czerwca. Serwis iMad wymienił bez problemu.
  • crash5 lubi to
<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#7 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 12 lipca 2020 - 19:51

A czy ktoś z Was wymieniał w iSpocie? Przebiegało to w miarę pomyślnie?

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#8 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 12 lipca 2020 - 22:40

Ja z iSpotem i iDreamem mam kiepskie doświadczenia. Mieszkam w Łodzi, gdzie w/w są jako jedyni i nawet nie traciłem czasu tylko zamówiłem kuriera do Warszawskiego iMadu. Dodam, ze moje słuchawki były kupione w Euro RTV i oczywiście nie było żadnych problemów z serwisowaniem. Jak to u Apple, żadnych paragonów itp.
  • crash5 lubi to
<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych