Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IPhone podpięty pod mBank.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 D.Kruz

D.Kruz
  • 6 postów

Napisano 01 maja 2020 - 18:45

Cześć
Mam problem, mianowicie sprzedaje swoje IP 8. Wyzerowalem urządzenie i naszykowalem na sprzedaż(na szczęście jeszcze go mam)
Kartę sim włożyłem na chwilę do tel z androidem zanim zakupie nowe urządzenie.

Mam natomiast problem z zalogowaniem się do mBanku. Przy każdej próbie, czy to na telefonie, czy w przeglądarce na laptopie, po zalogowaniu do mBanku dostaje komunikat "wysłaliśmy powiadomienie autoryzacyjne na Twoje urządzenie IPhone. Pozostan na tej stronie i potwierdź operacje w aplikacji mobilnej"

Co teraz? Domyślam się, że po zakupie nowego IPhone będzie ten sam problem. Nie jestem w stanie odłączyć starego IP w żaden sposób gdyż niejako nie mogę nawet wejść na swoje konto.

Ktoś miał podobny przypadek? Czy pozostaje tylko przełożenie karty z powrotem i próba odseparowania w jakiś sposób urządzenia już bezpośrednio ze starego telefonu?

#2 soczekpl

soczekpl
  • 2 630 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 01 maja 2020 - 19:00

Chyba przed wyzerowaniem należało zmienić autoryzację na kody SMS-y. Polecam kontakt z mLinią.


Macbook Pro 13" 2019 / iPhone 11 Pro 64GB / iPad Pro 2020 Cellular 128 GB / Apple Watch Series 5 Cellular 44mm / AirPods Pro


#3 D.Kruz

D.Kruz
  • 6 postów

Napisano 01 maja 2020 - 19:18

A jeśli włoże kartę w start telefon i przywróce ustawienia to nie będzie możliwości zmiany autoryzacji?

#4 winmaciek

winmaciek
  • 2 689 postów
  • Płeć:

Napisano 01 maja 2020 - 19:55

Przeniosłem do działu „Aplikacje” – problem dotyczy mBanku, a nie iPhone'a jako takiego.


iPhone XS, iPad 10.5"

#5 Andaar

Andaar
  • 1 654 postów

Napisano 01 maja 2020 - 20:04

Zainstalowałeś aplikację mBanku na telefonie z androidem? 
Bo z tego co pamiętam to chyba powinno to zadziałać.


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone SE 64GB Rose Gold | iPad Mini 2 16GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#6 D.Kruz

D.Kruz
  • 6 postów

Napisano 02 maja 2020 - 04:43

Dzięki za radę. Zainstalowałem, podłączyłem pod aplikacje i pousuwalem stare urządzenia. Już wszystko działa

#7 winmaciek

winmaciek
  • 2 689 postów
  • Płeć:

Napisano 02 maja 2020 - 10:12

Skoro tak, to zamykam temat.


iPhone XS, iPad 10.5"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych