Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MS Outlook - cyfrowe podpisywanie wiadomości


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 d4rn0k

d4rn0k
  • 1 postów

Napisano 13 kwietnia 2020 - 17:28

Witam wszystkich,

 

postanowiłem dodać podpis cyfrowy do wysyłanych wiadomości z MS Outlooka (MS365).

Mam innego laptopa z W10 i także pakietem MSO gdzie udało mi się wszystko zrobić bez problemu. Podpisywałem dwa adresy z MS w Exchange i Google. Na Outlooku w MacOSie niestety mam problem. O ile konto Exchange ma możliwość ustawienia podpisu (bo pojawia się opcja zaawansowane i tam można wybrać certyfikat, wysyła pięknie podpisane maile) to przy ustawieniach konta Google nie ma w ogóle takiej opcji. I tu moje pytanie, ktoś już coś takiego robił i miał z tym problem? Znacie rozwiązanie? Samo Google nie blokuje takiej możliwości bo jak napisałem zrobiłem to na W10 i poszło. Certyfikaty też ok, bo Exchange przyjmuje a są one wystawione przez tego samego poświadczyciela.

Certyfikaty dodawałem w ten sam sposób dla obu kont.

Mam MacBooka Pro 13 2018, wszystkie aktualizacje itp.

 

Będę szczerze wdzięczny za wskazówki, jak rozwiązać ten problem...

Dziękuję i pozdrawiam.

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych