Drodzy, Drogie,
Dzisiaj z serwisu Apple iSpot, po ponad dwóch tygodniach, wrócił mój MBP 13" 2019. Cały pulpit miałem synchronizowany w iCloud, więc zakładałem, że po zalogowaniu się do iCloud ujrzę od razu pulpit takim, jakim go pozostawiłem.
Ku mojemu zaskoczeniu, pomimo, iż jestem zalogowany na Apple ID i iCloud jest uruchomione, nic takiego się nie stało. Co więcej, chociaż z poziomu iPhone'a widzę cały folder "Biurko" w iCloud, nie mogę do niego dotrzeć z poziomu MBP. Mam więc do Was następujące pytania:
1. Czy źle wybrałem wariant uruchomienia MBP (nowy MB, należało przenieść z innego MB?)?
2. Jeśli wybrałem prawidłowy (lub nie ma sensu się cofać do początku instalacji), to gdzie mogę dotrzeć do plików iCloud na MBP i "odbudować" mój pulpit?
Będę wdzięczny za pomoc! Zawsze miałem wrażenie, że na OS X relatywnie się znam, ale ta sytuacja mnie naprawdę zszokowała - byłem przyzwyczajony przez produkty Apple do perfekcyjnego synchronizowania wszystkich danych, a tutaj brak czegokolwiek..
Serdecznie pozdrawiam i czekam na informacje!