iPad mini 5 - częste awarie aplikacji
#1
Napisano 08 kwietnia 2020 - 20:19
mój iPad mini 5 dziwnie się zachowuje. Niektóre aplikacje zawieszają się albo wysypują nawet się nie uruchomiwszy.
Przykładowo - Apple Store - po kliknięciu ikonki aplikacja otwiera się ale wyświetla tylko biały ekran, po czym zamyka się (chociaż akurat teraz działa poprawnie).
Pliki - kompletna porażka - otwiera się i zawiesza na długie minuty, np. klikam na folder Na moim IPadzie - 3 minuty zwiechy i wyświetla zawartość albo się zmyka. Nawet jak wyświetli zawartość, to np. nic się nie dzieje po kliknięciu dokumentu w wordzie (mam zainstalowaną darmową wersję), tzn. plik nie otwiera się w wordzie i aplikacja Pliki zamraża się po czym zamyka.
Jeśli otwieram Pliki albo Pages to czasami w menu po lewej stronie nie wyświetla się nic - ani ICloud Drive ani Dropbox ani Na moim iPadzie - pojawia się tylko lista kolorów do zaznaczania tagów. Po pewnym czasie dopiero pojawia się zawartość.
Podsumowując - Pliki i Pages mają podobny układ - po lewej stronie menu z lokalizacją plików - czasami jest puste, jak już się coś wyświetli to kliknięcie zamraża albo zamyka aplikację, jeśli już otworzy się jakiś plik to format Pages z iCloud, word się nie otwiera albo zawiesza aplikację. Z poziomu worda nic nie jestem w stanie otworzyć.
Wyglada to na jakieś problemy z siecią ale dlaczego nie otwiera plików lokalnie z iPada?
Pal sześć worda, może bezpłatna wersja ma jakieś ograniczenia ale czemu zawieszają/zamykają się Pliki czy Apple Store? W App Store czasami po prostu wywala błąd „Brak połączenia” a tu crash i zero informacji...
System mam aktualny, niedawno zainstalowany 13.4. Na dysku mam 25 GB wolnego miejsca, apki aktualizuję na bieżąco. Ma ktoś jakiś pomysł?
Sony Xperia 5 II 128 GB + microSD 128 GB, gniazdo jack, 120 Hz, 5G, ładowarka w pudełku
#2
Napisano 08 kwietnia 2020 - 21:00
Witam,
mój iPad mini 5 dziwnie się zachowuje. Niektóre aplikacje zawieszają się albo wysypują nawet się nie uruchomiwszy.
Przykładowo - Apple Store - po kliknięciu ikonki aplikacja otwiera się ale wyświetla tylko biały ekran, po czym zamyka się (chociaż akurat teraz działa poprawnie).
Pliki - kompletna porażka - otwiera się i zawiesza na długie minuty, np. klikam na folder Na moim IPadzie - 3 minuty zwiechy i wyświetla zawartość albo się zmyka. Nawet jak wyświetli zawartość, to np. nic się nie dzieje po kliknięciu dokumentu w wordzie (mam zainstalowaną darmową wersję), tzn. plik nie otwiera się w wordzie i aplikacja Pliki zamraża się po czym zamyka.
Jeśli otwieram Pliki albo Pages to czasami w menu po lewej stronie nie wyświetla się nic - ani ICloud Drive ani Dropbox ani Na moim iPadzie - pojawia się tylko lista kolorów do zaznaczania tagów. Po pewnym czasie dopiero pojawia się zawartość.
Podsumowując - Pliki i Pages mają podobny układ - po lewej stronie menu z lokalizacją plików - czasami jest puste, jak już się coś wyświetli to kliknięcie zamraża albo zamyka aplikację, jeśli już otworzy się jakiś plik to format Pages z iCloud, word się nie otwiera albo zawiesza aplikację. Z poziomu worda nic nie jestem w stanie otworzyć.
Wyglada to na jakieś problemy z siecią ale dlaczego nie otwiera plików lokalnie z iPada?
Pal sześć worda, może bezpłatna wersja ma jakieś ograniczenia ale czemu zawieszają/zamykają się Pliki czy Apple Store? W App Store czasami po prostu wywala błąd „Brak połączenia” a tu crash i zero informacji...
System mam aktualny, niedawno zainstalowany 13.4. Na dysku mam 25 GB wolnego miejsca, apki aktualizuję na bieżąco. Ma ktoś jakiś pomysł?
Może warto zainstalować system na nowo bez kopii?
#3
Napisano 08 kwietnia 2020 - 21:12
Może warto zainstalować system na nowo bez kopii?
Doprowadzony do ostateczności - zrobię to
Najpierw chyba zaktualizuję do 13.4.1
Sony Xperia 5 II 128 GB + microSD 128 GB, gniazdo jack, 120 Hz, 5G, ładowarka w pudełku
#4
Napisano 09 kwietnia 2020 - 07:23
Sony Xperia 5 II 128 GB + microSD 128 GB, gniazdo jack, 120 Hz, 5G, ładowarka w pudełku
#5
Napisano 09 kwietnia 2020 - 11:37
Wejdź w Ustawienia - Prywatność - Analizy - Dane analiz. Zobacz czy na liście logów są wpisy zaczynające się od słowa PANIC. Jeśli tak to iPad jest sprzętowo uszkodzony i wymaga wymiany.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#6
Napisano 09 kwietnia 2020 - 12:40
Dzięki, brak wpisów z PANIC. Jak będę miał chwilę, to je przejrzę po dacie, może coś ciekawego będzie.
Czy te raporty lecą do Cupertino?
Sony Xperia 5 II 128 GB + microSD 128 GB, gniazdo jack, 120 Hz, 5G, ładowarka w pudełku
#7
Napisano 09 kwietnia 2020 - 12:44
Jeśli masz włączone ich udostępnianie to tak. Ale serwisy nie mają dostępu do tego zdalnie. I w sumie to nic z tego nie da się dowiedzieć. Odtwórz oprogramowanie bez przywracania danych i to powinno pomóc.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#8
Napisano 09 kwietnia 2020 - 13:05
Dzięki!
Sony Xperia 5 II 128 GB + microSD 128 GB, gniazdo jack, 120 Hz, 5G, ładowarka w pudełku
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych