Zasilacz w iMacu 27" 2009 osiąga bardzo wysoką temperaturę
#1
Napisano 08 kwietnia 2020 - 19:07
Wie ktoś jaka jest dopuszczalna temperatura? Dodam jeszcze iż po jakimś czasie komputer się sam wyłącza.
#2
Napisano 08 kwietnia 2020 - 19:53
To lepiej go oddaj na serwis bo jak pójdzie napięcie z uszkodzonego elementu to wyrządzi znaczne szkody na płycie.
#3
Napisano 09 kwietnia 2020 - 10:48
Byłem już z nim w serwisie w sprawie wyłączania się iMaca. Niestety nie stwierdzili czy karta graficzna, zasilacz czy coś innego jest uszkodzone. Może oddam go do innego serwisu.
Użytkownik Osk edytował ten post 09 kwietnia 2020 - 10:48
#4
Napisano 09 kwietnia 2020 - 13:40
64st. to normalna temp. pracy zasilacza i zależy od obciążenia procesora i grafiki. Martwiłbym się wyłączaniem sprzętu. Oddaj lub wyślij do sprawdzonego serwisu a nie takiego, w którym pryszczata gimbaza blaszaki naprawia.
Na forum masz użytkownika SERVISE.ME. Zapytaj jego, wyślesz do Krakowa ale będziesz miał pewność i gwarancję.
MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT
iPhone 11 128GB
#5
Napisano 09 kwietnia 2020 - 17:58
Byłem z iMaciem w serwisie, który miał wysokie opinie. Może wie ktoś jaka część jest uszkodzona i można by było ją wymienić?
#6
Napisano 09 kwietnia 2020 - 20:26
A serwis ma ci z fusów wywróżyć? Aby znaleźć uszkodzoną część stosuje się specjalne procedury/programy, a jak to nie pomaga to żmudne pomiary.
U service.me masz, jak pamiętam diagnostykę za free, płacisz ew. za transport.
MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT
iPhone 11 128GB
#7
Napisano 10 kwietnia 2020 - 08:36
(...)
Na forum masz użytkownika SERVISE.ME. Zapytaj jego, wyślesz do Krakowa ale będziesz miał pewność i gwarancję.
To 2009 rocznik. Zaden serwis autoryzowany go nie przyjmie - jest niestety dla Aplle "obiektem muzealnym" - a wymieniony wyżej serwis jest serwisem autoryzowanym.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#8
Napisano 10 kwietnia 2020 - 19:09
To co mam z tym iMaciem zrobić?
#9
Napisano 11 kwietnia 2020 - 09:15
Oddać do serwisu - nie tylko autoryzowane są na świecie ;-). 2009 to jeszcze zupełnie zwinna maszynka ...
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#10
Napisano 11 kwietnia 2020 - 13:11
Ok. Dziękuję.
#11
Napisano 11 kwietnia 2020 - 17:11
Tumpio z całym szacunkiem , skoro za ewentualną naprawę lub diagnostykę człowiek ma zapłacić "w nie tylko autoryzowanym serwisie" to lepiej jak się zgłosi do taki wyjadaczy jak Wy.
MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT
iPhone 11 128GB
#12
Napisano 13 kwietnia 2020 - 11:47
Daję znać tylko, że autoryzowany ma swoje ograniczenia, czego nie mają serwisy niezależne. Inna sprawa, że samo życie daje ograniczenia naprawy (np. brak oryginalnych części lub części produkowane tylko dla danego modelu komputera Apple, ba nawet tylko dla danego rocznika i nie występujące w żadnym innym sprzęcie - nie tylko Apple)
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych