Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 7 problem z transmisją danych


Najlepsza odpowiedź Tracer8 , 06 kwietnia 2020 - 16:45

Sprawa rozwikłana , okazało się że z racji że mimo że miałem aktywne konto oraz pakiety a na koncie 0.00zł to nie da sie korzystać z internetu , musi być minimum 1 grosz na koncie. Ehhh taka błahostka a już miałem robić reinstalkę całego systemu :D

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tracer8

Tracer8
  • 47 postów

Napisano 06 kwietnia 2020 - 09:57

Witam od paru dni tak jakby przestał działać mi internet w telefonie , niby wyświetla się że jest połączenie 3G bądź LTE natomiast nic się nie chce ładować. Jedyne co to dochodzą wiadomości na Messangerze jakoś oraz mogę ja wysyłać a tak to nic poza tym. Upewniłem się i na pewno nie mam lejka.

 

Resetowałem kilkukrotnie telefon , wyciągałem i wkładałem kartę sim , zresetowałem ustawienia sieciowe w ustawieniach i teraz jedyne co mi przyszło do głowy to postawić od nowa system na iPhone.

 

dodam że przełożyłem kartę sim znajomego z sieci plusa także i o dziwo wszystko hula normalnie. Także chyba wina ewidentnie po stronie operatora


Użytkownik Tracer8 edytował ten post 06 kwietnia 2020 - 11:18

iPhone 5 -> iPhone 5s -> iPhone 6s -> iPhone 7 -> iPhone SE 2020 -> iPhone 12


#2 iSEe

iSEe
  • 249 postów
  • Płeć:
  • Skądże znowu

Napisano 06 kwietnia 2020 - 14:30

Od czasu narodowej kwarantanny mój domowy internet mobilny spowolnił i to dość wyraźnie a zasięg mam maksymalny.

Dodatkowo osoby, które słyszałem bardzo dobrze teraz rozmówca co chwila zanika. Nawet z Apple Pay miałem wczoraj pierwszy raz problem (ja lub terminal) - dopiero za trzecim razem przeszła płatność.

 

Być może ten problem, który opisujesz to po prostu przeciążona sieć w Twojej okolicy. Zawsze możesz to zgłosić operatorowi.


iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#3 Tracer8

Tracer8
  • 47 postów

Napisano 06 kwietnia 2020 - 16:45   Najlepsza odpowiedź

Sprawa rozwikłana , okazało się że z racji że mimo że miałem aktywne konto oraz pakiety a na koncie 0.00zł to nie da sie korzystać z internetu , musi być minimum 1 grosz na koncie. Ehhh taka błahostka a już miałem robić reinstalkę całego systemu :D


iPhone 5 -> iPhone 5s -> iPhone 6s -> iPhone 7 -> iPhone SE 2020 -> iPhone 12





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych