Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Airpods 2 - ciągłe ładowanie i problem z pudełkiem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 jimmy_ss

jimmy_ss
  • 17 postów

Napisano 31 marca 2020 - 07:39

Witam wszystkich.

 

Kupiłem niedawno Airpods 2 generacji (ze zwykłym pudełkiem). Mam 2 pytania bo być może coś z nimi nie tak i trzeba będzie oddać :)

 

1. obie słuchawki są naładowane w 100% a mimo to pokazuje mi się ta ikonka błyskawicy przy nich czyli są tak jakby cały czas ładowane. Czy to normalne?

 

2. Pudełko traci procenty. Początkowo uciekało szybko i ewidentnie wskazywało na problem z pudełkiem ale zrobiłem reset słuchawek zgodnie z instrukcją. Teraz wydaje się, że jest prawie dobrze ale jednak przez kilka godzin od momentu naładowania słuchawek do 100% pudełko straciło 1%. Niby prawie nic ale jednak się zastanawiam dlaczego ten 1% uciekł.

 

Dajcie znać czy to według Was jest jakiś problem czy tak ma być.

Dzięki z góry. Pozdrawiam



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 31 marca 2020 - 08:20

jeśli dobrze pamiętam sporo osób miało ten bug z błyskawicą. Musisz poszukać na forum.

Co do baterii. Odpowiedz sobie na pytanie czy np. nieużywany telefon też traci baterię. Wydaje się to dość jasne. W związku z tym nie wiem w czym problem.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 31 marca 2020 - 08:27

Wszystko jest IMO ok. Na zwykłych Airpodsach miałem błyskawicę cały czas, na Airpods Pro jest to samo. I pudełko też traci procenty.


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#4 jimmy_ss

jimmy_ss
  • 17 postów

Napisano 01 kwietnia 2020 - 14:50

Panowie dzięki za odpowiedź. Ale wygląda na to, że mamy 2 wersje: jest ok albo że to jakiś bug z tą błyskawicą.

Dla mnie symbol błyskawicy jeszcze nie oznacza błędu ale pytanie czy to oznacza, że słuchawki ciągną prąd z pudełka czy jak jest 100% to ładowanie się wyłącza.

Fakt, że z pudełka schodzą procenty (nawet bardzo wolno) może świadczyć o tym, że jednak słuchawki ciągną prąd a to już jest dziwne. No chyba że nieużywane słuchawki mają non stop włączone jakieś czujniki które zabierają energię.

 

 

Co do baterii. Odpowiedz sobie na pytanie czy np. nieużywany telefon też traci baterię. Wydaje się to dość jasne. W związku z tym nie wiem w czym problem.

Z telefonem to trochę inna historia, bo tam jest kwestia ciągłego podłączenia do sieci więc jest jakieś podtrzymywanie sygnału chociażby. A takie nieużywane pudełko to na co ma zużywać energię? Jak dla mnie to jedynie na ładowanie słuchawek. Pytanie po co ładowac słuchawki, które są naładowane 100% i są aktualnie nieużywane?


Sorki za post pod postem ale nie widzę opcji edycji.

 

Wszystko jest IMO ok. Na zwykłych Airpodsach miałem błyskawicę cały czas, na Airpods Pro jest to samo. I pudełko też traci procenty.

Przy okazji z perspektywy czasu, które słuchawki byś bardziej polecił. Zwykłe airpodsy czy pro, biorąc pod uwagę jeszcze różnicę w cenie czyli aktualnie ok 500zł?



#5 jimmy_ss

jimmy_ss
  • 17 postów

Napisano 09 kwietnia 2020 - 10:29

Szybk update z mojej strony... Dzwoniłem na infolinię Apple i powiedzieli, że to wszystko co  miałem z ładowaniem i uciekaniem procentów z pudełka to normalne. Jeżeli nie ucieka nagle z pudełka w ciągu godziny 20% to nie ma się czym przejmować a oznacza to tyle, że słuchawki są ciągle doładowywane żeby chociażby ciągle podtrzymywać je na czuwaniu i podtrzymywać w nich stan pełnego naładowania. 

Z moich obserwacji często przez noc nie schodziło nic z pudełka lub maks 1%. Wygląda na to, że doładowanie pudełka kablem będzie wymagane po co najmniej kilku dniach. Słuchawki sobie zostawiłem i jestem zadowolony.

 

Temat uważam za wyczerpany. Dzięki za udzielenie się. Można zamknąć :)



#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 09 kwietnia 2020 - 14:02

Skoro tak, to zamykam.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych