Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro 13" Retina 2015 (MacBookPro12,1) - BRAK KAMERY


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 circos

circos
  • 462 postów
  • Skąd

Napisano 27 marca 2020 - 13:16

Cześć,

Wczoraj sformatowałem SSD, wgrałem z pendrive bootowalnego najnowszy obraz OSX Catalina zaciągnięty z AppStore (wersja 10.15.4) i uwierzcie mi jakie jest moje zdziwienie, gdy działająca jak do tej pory kamera nie chce się włączyć na żadnej z dwóch wbudowanych w system aplikacji:

 

FaceTime pokazuje następujący komunikat:

 

BRAK KAMERY

ABY UŻYWAĆ FACETIME, PODŁĄCZ KAMERĘ.

 

 

W drugiej aplikacji, w której postanowiłem sprawdzić jej stan, również to samo:

 

Photo Booth:

 

BRAK PODŁĄCZONEJ KAMERY.

 

I teraz zupełnie nie wiem co z tym zrobić. Patrzyłem w PREFERENCJE SYSTEMOWE -> OCHRONA I PRYWATNOŚĆ -> APARAT, ale mam tutaj pusto z informacją, że jakby jakaś aplikacja zgłaszała dostęp do tego urządzenia, to by się wyświetliła. Lista pusty :(

 

Oraz znalazłem na Oficjalnym supporcie Apple następującą instrukcję, wiążącą jakoby ten błąd z ustawieniami lokalizacji i strefy czasowej:

https://support.appl.../pl-pl/HT203585

 

Ale to też nie rozwiązało problemu...

 

Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym Bugiem? Przeszukałem Internety i ponoć owszem nowy OSX Catalina ma ograniczenia co do wersji sprzętu ale podają daty graniczne dla modeli 2012. Ja co prawda mam już letniego ale nadal z 2015 roku MacBook Pro...

 

Ktoś, coś ?

 

Pacjent:

MacBook Pro A1502 (12,1) z początku 2015 roku;

2,7GHz i5 8GB RAM 120GB SSD 1500 mb Iris


Użytkownik circos edytował ten post 27 marca 2020 - 13:18

there's no day off for heroes

 A1181 |  A1342 |  A1502


#2 circos

circos
  • 462 postów
  • Skąd

Napisano 10 kwietnia 2020 - 13:34

Ktoś coś ?

Wczoraj poszła aktualizacja OSX, która obejmowała temat FaceTime, niestety kamera w komputerze nadal nie działa.

Czy to odosobniony mój przypadek, czy ktoś z Was również się z tym boryka? Bo nie wiem czy to wina samej kamery, że się uszkodziła, czy wina systemu ? ? ?


there's no day off for heroes

 A1181 |  A1342 |  A1502


#3 BlueBook

BlueBook
  • 401 postów

Napisano 11 kwietnia 2020 - 16:49

Jak się już bawisz system/mi to wrzuciłbym na próbę Mojave, jeśli dalej będzie to samo, to raczej serwis.


Sprawdziłbym jeszcze pod Windowsem.


MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT

iPhone 11 128GB





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych