Hej.
Oddałem 2 tygodnie temu swojego iPhone'a Xs na gwarancje do Cortlandu - po kilku dniach otrzymałem wiadomość, że telefon zostanie wymieniony na nowy i że gwarancja na wymienione urządzenie została przedłużona zgodnie z warunkami gwarancji Apple określonymi na stronie: http://www.apple.com/legal/warranty/, właściwym dla kraju pierwotnego nabycia sprzętu.
Pierwotny kraj nabycia sprzętu to Polska, więc teoretycznie gwarancja powinna być przedłużona na kolejne 12 miesięcy.
Nic bardziej mylnego.
Kontaktuję się ze wsparciem Apple, a tu wymagają ode mnie pierwotnego dowodu zakupu.
A pierwotnego dowodu zakupu brak.
Swoją drogą - bez oryginalnego dowodu zakupu wymieniają urządzenie - a nie mogą dać na nie nowej gwarancji?
Na stronie checkcoverage jest okres gwarancji do sierpnia (tak jak przy poprzednim urządzeniu)
Czy coś się zmieniło w ostatnim czasie? Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się jakoś go rozwiązać na swoją korzyść?
Pytam o to ponieważ zdarzało mi się już kilkakrotnie wysyłać urządzenie do Cortlandu - zawsze gwarancja po kontakcie ze Wsparciem Apple była przedłużana do 12 miesięcy bez konieczności przekazywania dowodu zakupu pierwotnego urządzenia.
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedzi.