Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Błąd przy imporcie filmów z iPhona na komputer


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 pioko17

pioko17
  • 35 postów
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 14 marca 2020 - 18:52

Cześć,

 

Piszę tutaj, bo przekopałem już wszelkie możliwe strony, łącznie z szukajką na tym forum i czuję się już bezsilny. Nie znalazłem osoby, która miała by podobny problem Od kilku tygodni próbuję bezskutecznie zgrać filmy z mojego iPhone 7 (iOS 13.3.1) na komputer. Próbowałem zarówno na taki z Win 7, jak i na taki Win 10 i za każdym razem jest to samo, więc podejrzewam, że problem jest z telefonem.

 

Mianowicie, przy zgrywaniu zdjęć i filmów z telefonu na komputer zdjęcia idą gładko, natomiast przy zgrywaniu filmów, przy każdej próbie po przesłaniu około 80% filmu wyświetla się komunikat "Urządzenie zostało odłączone od komputera" i transfer się przerywa. iPhone w rzeczywistości jednak wcale nie został odłączony i komputer przez cały czas go normalnie widzi.

 

Zawsze zgrywałem zdjęcia metodą tradycyjną, tzn. po podłączeniu telefonu pokazywał mi się on w "Mój Komputer" w dyskach przenośnych i stamtąd kopiowałem. Problem pojawił się pierwszy raz około 2 tygodnie temu, gdy podczas zgrywania zdjęć ktoś do mnie zadzwonił. Od tej pory 80% podłączeń telefonu do komputera kończy się wyświetleniem komunikatu w iPhonie "Czy zaufać temu komputerowi?". Mimo że za każdym razem klikam "tak", to komunikat jest dalej. Natomiast wtedy iPhona widzi tylko iTunes, ale Mój Komputer już nie. W pozostałych 20% prób, gdy nie wyświetla się na iPhonie ten komunikat o zaufaniu, to komputer widzi iphona normalnie, ale wówczas przy zgrywaniu filmów występuje błąd o którym wyżej napisałem...

 

Wcześniej nigdy nie miałem żadnych problemów. Wszystko przesyłało się bez problemów na tym samym systemie operacyjnym (zarówno iOS jak i Win) i nie było żadnych komunikatów o "zaufaniu".

 

Próbowałem to rozwiązać różnymi sposobami. Aktualizowałem oprogramowanie, sprawdzałem działanie na różnych komputerach, próbowałem ściągać różne aplikacje umożliwiające import, ale okazywało się, że żadna z nich nie obsługuje importu filmów w wersji darmowej.

 

Problem jest dla mnie coraz większy, gdyż zazwyczaj czyszczę galerię zdjęć regularnie, a teraz jest to niemożliwe ze względu na ten błąd i powoli zaczyna mi brakować pamięci. Czy da się to jakoś rozwiązać?

 

Bardzo proszę jakąś dobrą duszę o pomoc, będę mega wdzięczny. :)



#2 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 14 marca 2020 - 19:47

Ja używam sendanywhere, jest na iOS i na windows. Przez wifi spokojnie prześlesz wszystkie zdjęcia i filmy za darmo.

Albo zrób kopię zapasową w iTunes całego telefonu. Następnie ściągnij sobie - Cok Free iTunes backup extractor. Darmowy, bardzo prosty program do wyciągania zdjęć i nie tylko z backupu. Wszystkie zdjęcia i filmy bez problemu skopiujesz.


iPhone 15 Pro


#3 pioko17

pioko17
  • 35 postów
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 17 marca 2020 - 23:24

Dzięki za pomoc.

 

Niestety sendanywhere również ściąga mi sam dźwięk, bez obrazu. Spróbowałem jeszcze to przesłać z wykorzystaniem Dysku Google, ale jest to samo. Pomyślałem wtedy, że może mój komputer nagle przestał prawidłowo odtwarzać pliki MOV (nawet iTunes odtwarza sam dźwięk (mam najaktualniejszą wersję).), jednak co dziwne, te zrzucone przed 1 marca odtwarza normalnie z obrazem...

 

Nie wiem, co jest tego powodem, czy w końcu to problem telefonu czy komputera.



#4 seba101

seba101
  • 39 postów
  • SkądTychy

Napisano 20 marca 2020 - 13:27

Dzięki za pomoc.

 

Niestety sendanywhere również ściąga mi sam dźwięk, bez obrazu. Spróbowałem jeszcze to przesłać z wykorzystaniem Dysku Google, ale jest to samo. Pomyślałem wtedy, że może mój komputer nagle przestał prawidłowo odtwarzać pliki MOV (nawet iTunes odtwarza sam dźwięk (mam najaktualniejszą wersję).), jednak co dziwne, te zrzucone przed 1 marca odtwarza normalnie z obrazem...

 

Nie wiem, co jest tego powodem, czy w końcu to problem telefonu czy komputera.

 

A zrób taki test: prześlij film na innego IP i zobacz czy na nim się prawidłowo odtwarza i z tego IP skopiuj na kompa.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych