Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Kalendarz iCloud] Zaproszenia do wydarzeń nie dochodzą


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 05 lutego 2020 - 12:51

Od mniej więcej dwóch tygodni przestało mi działać wysyłanie zaproszeń do wydarzeń w kalendarzu. Zarówno przez telefon, iPada, jak i przez stronę iCloud.com

 

W momencie, gdy tworzę nowe wydarzenie i dodaję odbiorcę, druga strona nic nie dostaje. Zarówno na adresy w iCloud, jak w innych domenach.

Gdy znajomy utworzy wydarzenie i mnie do niego zaprosi to wszystko działa poprawnie. Mogę je przyjąć, odrzucić. Ta funkcja przestała działać ode mnie, niezależnie od urządzenia z którego wysyłam.

 

Jak to naprawić?


 iPhone 13 Pro 256GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch6 44mm  AppleTV 4K


#2 whitedevil

whitedevil
  • 17 postów

Napisano 08 kwietnia 2020 - 09:55

Cześć,

 

dołączam się do pytania.



#3 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 645 postów
  • Płeć:

Napisano 08 kwietnia 2020 - 10:17

I serio musisz się dołączać aż w 3 wątkach, z czego 2 prehistoryczne?
  • ftpd i winmaciek lubią to

#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 807 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 kwietnia 2020 - 10:18

Pokasowałem te wpisy w prehistorii.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#5 whitedevil

whitedevil
  • 17 postów

Napisano 08 kwietnia 2020 - 10:54

I serio musisz się dołączać aż w 3 wątkach, z czego 2 prehistoryczne?

Tak, muszę. Od tego chyba jest te forum :| 



#6 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 807 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 kwietnia 2020 - 14:19

"To" forum. Nie wiem, skąd w narodzie ta kretyńska maniera używania złej formy zaimka wskazującego przy rodzaju nijakim.

 

I nie, nie musisz. Wręcz nie powinieneś.
A jeśli uważasz, że zasady Cię nie dotyczą, to zrezygnuj sam od razu, bo i tak prędzej czy później zarobisz bana z takim podejściem.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#7 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 12 kwietnia 2020 - 15:59

Pomógł mi kontakt telefoniczny z Apple i naprawa przez ich techników. W między czasie kazali robić jakieś niestworzone rzeczy (wgranie iOS na nowo, choć problem był także przez www). Mówiłem, że wszystko to już zrobiłem.
Przekazali sprawę „wyżej” i po tygodniu zaczęło działać.

Użytkownik untaztood edytował ten post 12 kwietnia 2020 - 15:59

 iPhone 13 Pro 256GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch6 44mm  AppleTV 4K





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych